Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: بنای قرارگاه خاتم الانبیا (ص) بر این است که هرجا پروژه ای اجرا شود ۷۵ درصد از نیروی کار خود را از نیروهای بومی همان استان تامین کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری در خصوص طرح های قرارگاه خاتم الانبیا سپاه در گلستان، اظهارکرد: پروژه های که در این طرح وجود دارد می تواند منجر به توسعه و پیشرفت زیرساخت های استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لایروبی آب بندان ها و هوشمند سازی چاه ها، ساخت شهربازی گرگان، احداث سد شصت کلاً، احداث بیمارستان گنبدکاووس از جمله طرح های جدید قرارگاه است.

ملک شاهکوهی بیان کرد: سد نرماب بنا بود سال ۹۵ به بهره برداری برسد که به دلیل جابجایی روستای پایین دست سد و عدم تامین بخشی از اعتبارات به تاخیر افتاده است.

وی ادامه داد: با این پروژه ها ۳۸ هزار هکتار از اراضی استان آبیاری خواهد شد و مشکل آب شرب شهرها و روستاهای شرق استان رفع می شود.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: علاوه بر بندولی، سد نرماب و زهکشی ۳۰ هزار هکتاری که در قراردادهای گذشته طرح بودند، طرح های جدید هم باید مجدانه پیگیری و عملیاتی شود.

وی گفت: تا اینجای کار همه پروژه ها تا سطح تفاهم نامه بسته شده و برای عملیاتی شدن طرح ها باید دستگاه های اجرایی قرارداد ببندند.

ملک شاهکوهی بیان کرد: بنای قرارگاه خاتم الانبیا (ص) بر این است که هرجا پروژه ای اجرا شود ۷۵ درصد از نیروی کار خود را از نیروهای بومی همان استان تامین کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تأکید کرد: سپاه نینوا استان حلقه واسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و دستگاه های اجرایی است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: قرارگاه خاتم الانبیا ملک شاهکوهی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بختیار سعدون افزود: سه هکتار از اراضی ملی بخش مرکزی در روستا‌های پروانه و الکآباد، در راستای قانون حفاظت و بهره برداری از مراتع و جنگل ها، خلع ید و رفع تصرف شد.

وی ادامه داد در این عملیات حدود ۳۰۰ نهال غرس شده قلع و قمع و اعاده به وضع سابق اجرا شد.

وی بیان کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت منابع طبیعی در گستره شهرستان به صورت روزانه اراضی ملی و دولتی زیر پوشش را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

وی گفت: صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آن حتی خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مسمتر انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۶۰۰ هزار هکتار از اراضی کردستان به کشت گندم
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • اجرای شبکه آبیاری تا پایان سال در۶۰ هزارهکتار اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • برداشت ۴ هزار تن گندم در بوشهر + فیلم
  • ۶۰ هزار هکتار زمین‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی زیرپوشش شبکه آبیاری است
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • رفع تداخل هزار پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • ۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد