Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:11:37 GMT

کشف ۸۱ اثر تاریخی و عتیقه در بوکان

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۹۵۵۷

کشف ۸۱ اثر تاریخی و عتیقه در بوکان

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی بوکان از کشف ۸۱ قلم انواع آثار تاریخی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سلمان حیدری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تیم های عملیاتی پلیس حین گشت زنی خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان بوکان به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متوقف شده، ۸۱ قلم انواع اشیای تاریخی از جمله زنگوله، سرنیزه، گوشواره، کاسه و سوزن که مربوط به دوران تاریخی مختلف است، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری افزود: متهم یا متهمان قصد داشتند آثار تاریخی را در قالب مرسوله پستی انتقال دهندکه با هوشیاری ماموران از رسیدن به هدف خود بازماندند.

وی ادامه داد: آثار تاریخی کشف شده جهت اعلام نظر کارشناسی در خصوص قدمت تاریخی آثار با هماهنگی مرجع قضائی به سازمان میراث فرهنگی تحویل داده شد .

به گفته فرمانده انتظامی بوکان در این رابطه یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو وانت پیکان نیز توقیف شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کشف اثر تاریخی کشف عتیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان گفت:مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس حین گشتزنی در یکی از محور‌های فرعی و روستایی واقع در حوالی روستای چاه خرگ این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری s۵۵۰ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران برای بررسی، خودرو را متوقف که در بررسی و استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو  بدونمدارک لازم بوده و به صورت غیر قانونی وارد کشور شده و قاچاق است.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این خودرو کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:در این رابطه  راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده  برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان