Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:27:35 GMT

توزیع 30 هزار بسته معیشتی در مراغه

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۹۵۶۰

توزیع 30 هزار بسته معیشتی در مراغه

فرمانده سپاه مراغه از توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در بین خانواده های نیازمند این شهرستان خبرداد.

به گزارش جماران، سرهنگ سعید رشیدی روز سه شنبه در جلسه گروه های جهادی با امام جمعه مراغه افزود: رزمایش کمک مومنانه به نمایش گذاشتن جلوه‌هایی از ایثار، نوع‌دوستی، همدلی و اتحاد میان مردم و نهادهای مختلف شهرستان بود و  مردم این شهرستان بارها در مواقع بحرانی همدلی خود را به نمایش گذاشتند و در اجرای رزمایش کمک مومنانه نیز بار دیگر این روحیه خود را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در سه مرحله ۱۰ روزه در هفته‌های آینده برگزار می‌شود، افزود: دهه نخست تا روز عید غدیر،  دهه دوم ۱۰ روز ابتدایی ماه محرم و دهه سوم ۱۰ روز پایانی ماه صفر خواهد بود و انتظار می رود تمامی آحاد مردم در این مرحله به یاری مردم نیازمند بیایند.

رشیدی ابراز امیدواری کرد تا در این مرحله نیز مردم شهرستان با کمک های خود بخشی از نیازهای خانواده های متضرر از بیماری کرونا را برطرف کنند.

وی خاطرشان کرد: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه تلاش داریم لیست افراد نیازمند به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد تا بسته های معیشتی به نحو شایسته توزیع شود.

اخبار مرتبط توزیع یک هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع 80 درصد بسته های کمک معیشتی در مناطق حاشیه نشین مشهد توزیع چهار هزار بسته معیشتی و 100 جهیزیه در خراسان رضوی 47 میلیارد تومان کمک های مردمی در قم جمع آوری شد وازیر 80 میلیارد ریال به حساب خانوارهای نیازمند البرز

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کمک مؤمنانه توزیع بسته معیشتی توزیع 30 هزار بسته معیشتی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رزمایش کمک مومنانه هزار بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان