Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان می‌گوید: هنوز شکایتی از سوی فرزند سعید حجاریان به دریافت نشده است.

موسی غضنفرآبادی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در رابطه با شکایت فرزند سعیدحجاریان به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: هنوز در این رابطه نامه ای دریافت نکرده ایم. نامه ها در جلسه های روز چهارشنبه مورد بررسی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه تاکید کرد که در روز شنبه چنین نامه ای اعلام وصول نشد.

گفتنی است؛ علی خضریان، نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم، در توییتر خود مدعی شده بود: سعید حجاریان و فرزندش با اعمال نفوذ، ردیف بودجه خودکفایی گندم را حذف کرده و واردات این کالا ادامه یافته است. پس از تکذیب این ادعا فرزند حجاریان مطرح کرد که در نامه‌ای به سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، شکایت خود را مطرح کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حجاریان علی خضریان نظارت بر رفتار نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی

محمد فاضلی، جامعه شناس در توییتی در خصوص اظهارنظر اخیر جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس نوشت: مملکت نظم و نسق دولت مدرنی ندارد که تناسب اختیار و مسئولیت، و پاسخ‌گویی در برابر سخن و عمل برقرار باشد. کسانی درباره راهبرد‌های سیاست خارجی و نظامی خبر - غلط یا درست- می‌دهند که نه اختیار دارند نه مسئولیتش را می‌پذیرند. عقوبت هم نمی‌شوند. بی‌دولتی راهبرد است، عوارض فشل بودن یا چه؟   کریمی قدوسی نماینده اصولگرای فعلی مجلس که از رسیدن به مجلس دوازدهم بازمانده است دیروز در توییتی تلویحا مدعی فاصله یک هفته‌ای ایران با آزمایش اتمی شد.   کریمی قدوسی نماینده مشهد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   جواد کریمی قدوسی، عضو جبهه پایداری چندی پیش نیز قبل از عملیات ایران علیه اسرائیل با انتشار پستی در توئیتر نوشته بود: بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی در ساعت آینده این شرور خواهد فهمید که من بعد در هر کجای دنیا دست به ترور شخصیت‌های جبهه مقاومت بزند باز با سجیل و خیبرشکن و شهاب ایرانی تنبیه خواهد شد.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

دیگر خبرها

  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • ماجرای ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی | نماینده‌ای داشتیم که به «مهسا امینی» فقط فحش نمی‌داد!
  • نماینده‌ای داشتیم که به مهسا امینی فقط فحش نمی‌داد
  • لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات مجلس