Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: حدود ۸۰ تن گوشت قربانی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال با مشارکت خیران و از طریق ادارات کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز بین مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان توزیع شد.

محمد محمدی فرد با اشاره به لزوم مشارکت خیران در طرح‌های متنوع این نهاد و به‌منظور رفع نیازهای جوامع محروم استان گفت: امسال ۷۰۰ پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی در استان البرز برپا شد و برخی از خیران نیز برای اهدای نذر قربانی به نیازمندان از روش هم‌افزایی با کمیته امداد امام (ره) به عبارتی تأمین منابع مالی تهیه دام به‌صورت مشارکتی با این نهاد استفاده کردند که موجبات توسعه این امر خیر را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به بازدید حوزه نظارت و بازرسی از پایگاه‌های جمع‌آوری نذورات و قربان گاه‌های صنعتی افزود: باوجود شیوع ویروس منحوس کرونا، رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت و بازرسان این نهاد در روز عید قربان با حضور در محل ذبح و توزیع گوشت قربانی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت داشتند.

محمدی فرد گفت: در عید قربان امسال حدود ۸۰ تن گوشت قربانی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال با مشارکت خیران و از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز بین مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: مردم و خیران برای پرداخت نذورات قربانی علاوه بر دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری از کد دستوری #۱۸۸۷۷ و شماره کارت مجازی نیز استفاده کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد امام ره کمیته امداد البرز کمیته امداد امام گوشت قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار جمال شاکرمی  در حاشیه آغاز طرح اطعام مهدوی در این استان، اظهار داشت: ضیافت اطعام مهدوی با عنوان پویش خانه دوست کجاست با مشارکت سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان برگزار می‌شود.   وی با بیان اینکه در این طرح ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان توزیع می‌شود، افزود: در آستانه میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) و شب‌های قدر از امشب این طرح در استان اجرا می‌شود.   سردار شاکرمی با بیان اینکه در این طرح مجموعه آشپزخانه‌های خانگی، بسیج سازندگی و سپاه استان به طبخ غذای گرم اقدام می‌کنند، اضافه کرد: در ضیافت افطاری امشب ۴۰۰ خانوار از ایتام و زنان سرپرست خانوار مهمان این طرح در محل مجموعه رفاهی لاله هستند.   فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه در مجموعه ۱۵۰ آشپزخانه در سطح استان در اجرای این طرح مشارکت دارند، یادآور شد: گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی، فرماندهان نواحی، خیرین و نیکوکاران با همکاری کمیته امداد در اجرای طرح اطعام مهدوی مشارکت دارند.   وی با بیان اینکه خدمت به مددجویان و نیازمندان را برای خود را افتخار میدانیم، تصریح کرد: همراهی و در کنار مردم بودن یکی از افتخار بزرگ مجموعه سپاه است و توزیع این تعداد غذای گرم در بین مددجویان کوچکترین خدمت به نیازمندان است.   سردار شاکرمی با اشاره به اینکه این خدمات همچنان ادامه دارد، اعلام کرد: کمک به ساخت مسکن محرومان با انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد یکی دیگر از افتخارات سپاه است.   وی در پایان گفت: این نهضت و پویش از امشب در استان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.   مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این مراسم با بیان اینکه ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود، گفت: این تعداد غذای گرم از طریق ۱۵۰ آشپزخانه تهیه و در بین مددجویان این نهاد توزیع می‌شود.   ناصر مرادی پویانی اضافه کرد: ۳۰ هزار سبد معیشتی در بین مددجویان استان نیز در طول ماه مبارک رمضان توزیع می‌سود.   وی یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده در همه شهرستان ها، سفره‌های اطعام مهدوی با همکاری کمیته امداد، سپاه و بسیج و خیرین تدارک دیده شده است.

دیگر خبرها

  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • توزیع سه هزار بسته معیشتی در تبریز
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی