Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گرگان گفت: اولویت اصلی برای اتمام پروژه کنارگذر گرگان ،تملک زمین های این مسیر می باشد و باید با یک آینده نگری این پروژه ادامه یابد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمد حمیدی فرماندار شهرستان گرگان در جلسه کنارگذر شهر گرگان اظهار کرد: اولویت اصلی برای اتمام پروژه کنارگذر گرگان ،تملک زمین های این مسیر می باشد و باید با یک آینده نگری این پروژه ادامه یابد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون 15کیلومتر از این پروژه اجرایی گردیده و برای 11کیلومتر باقیمانده نیز باید تلاش شود 167 پلاک از زمین های مسیر با اولویت تملک یابد و غیر از آن در سالهای بعد با توجه به کاهش شدید اعتبارات به مشکل برخواهیم خورد .

فرماندار گرگان اظهار داشت : پیمانکار پروژه باید طبق مقررات و بدون کم وکاست کار قطعه دوم کنارگذر را انجام دهد تا در آینده ای نزدیک با تکمیل این پروژه بزرگ شاهد کاهش بار ترافیکی در شهر گرگان باشیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد

به گزارش قدس آنلاین، این پروژه توسط شهرداری و با نظارت معاونت امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری ملارد اجرایی خواهد شد که در همین راستا مقرر گردید تا در فاز اول مسیر کمربندی، عملیات جدول گذاری، زیرسازی و روکش آسفالت مسیر حد فاصل میدان ارتش در غرب مارلیک تا ورودی روستای قلعه فرامرزیه در دو لاین تندرو و کندرو اجرایی شود.

محمد بهمنی -شهردار ملارد- درباره جزئیات این خبر گفت: در ادامه اجرای این طرح نیز عملیات خاکبرداری، زیرسازی و جدول‌گذاری از ورودی روستای قلعه فرامرزیه به سمت جنوب ورودی محور چیتگر (ملارد به صفادشت) آغاز خواهد شد. همچنین اجرای این طرح یکی از مطالبات اصلی و دیرینه اهالی شریف این منطقه است که با اجرایی شدن آن شهروندان روستاهای واقع در ضلع غربی ملارد مانند خوشنام و قلعه فرامرزیه از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

بهمنی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح سهم زیادی در کاهش ترافیک، مصرف سوخت و آلایندگی هوا خواهد داشت که با تلاش و همت کلیه دستگاه‌های متولی به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود
  • بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج
  • طرح تدقیق حریم گسل‌های شهر گرگان به اتمام رسید