Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه شکست داعش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک تصور اشتباهی که دشمنان در محاسبات، راهبرد‌ها و برآوردهایشان نسبت به ملت بزرگ ایران دارند این است که با شهادت مردان بزرگ، جریان انقلاب از حرکت می‌ایستد و یا متوقف می‌شود؛ اما همواره واقعیات تاریخی در ۴۰ سال گذشته نشان داده است که شهادت موتور محرک قدرت مقاومت و دفاع ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌های مسلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- وی ادامه داد: این قاعده درباره شهادت سردار بزرگ و فرمانده فراموش نشدنی و همیشه جاویدان ملت ایران و جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برقرار است و هرچه که عظمت شهادت بزرگ‌تر باشد، رویش ها، خیزش‌ها و جاری شدن روح جهاد و شهادت در جامعه قوی‌تر می‌شود و امروز هم مشاهده می‌کنیم که مشعل مقاومت همچنان در دست سردار سلیمانی قرار دارد و مقاومت همچنان در مسیر نورانی که او افتتاح کرد، با شتابی بیشتر جریان پیدا کرد و حتی انتقام خون این سردار عزیز به یک آرمان تبدیل شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: ما با آرمان حرکت می‌کنیم و نه تنها انتقام خون این شهید را خواهیم گرفت، بلکه این راه مقدسی را که او پیمود، تا انتهای کار یعنی آزادسازی قدس شریف و محو دشمنان اسلام و بیرون کردن آنان از بلاد مسلمین ادامه خواهیم داد.

وی اظهار داشت: هیچ توقفی وجود نخواهد داشت و ما هیچ وقت به دنبال ایستادن و سکون نیستیم و پیش می‌رویم تا انتها و در این راه شهادت افتخار و آرزوی ماست.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی فرمانده کل سپاه پاسداران فرمانده سپاه حاج قاسم سلیمانی سرلشگر سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پادشاه عمان به انتقام ایران از اسرائیل

به گزارش خبرآنلاین پادشاهی عمان در بیانیه خود اعلام کرد: ما با اهتمام ویژه تحولات مربوط به تشدید تنش‌های نظامی در منطقه را دنبال می‌کنیم.

براساس گزارش المیادین، در این بیانیه همچنین آمده است: ما خواستار خویشتنداری هستیم و بر اهمیت آن تاکید می‌کنیم.

به گزارش ایسنا در بیانیه مذکور همچنین آمده است: ما همچنین خواهان پایبندی به قوانین بین‌المللی هستیم و بر لزوم انجام مسؤولیت شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی تاکید می‌کنیم.

پیشتر روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران ایرانی در سوریه از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

این تحولات درحالی صورت می‌گیرد که غزه همچنان شاهد جنایات شنیع ارتش رژیم صهیونیستی است که تاکنون به شهادت و مجروح شدن ده‌ها هزار فلسطینی و نابودی زیرساخت غزه و فاجعه انسانی بی‌سابقه در این منطقه منجر شده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895029

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • سرقت با سلاح سرد مجازات سنگینی در حد محاربه دارد
  • سرقت با سلاح سرد مجازات سنگینی دارد
  • مجازات سنگین در انتظار سارقان بزرگراه صدر
  • روسیه: وقتی آمریکا قاسم سلیمانی را هدف قرار داد گفتیم امنیت منطقه به خطر می‌افتد
  • واکنش پادشاه عمان به انتقام ایران از اسرائیل
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • (ویدئو) حال و هوای گلزار شهدای کرمان مزار حاج قاسم سلیمانی همزمان با حمله ایران به اسرائیل
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل