Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاطره مربی سابق برزیل از تماشای بازی روبرتو فیرمینو.

سیلوینیو، مدافع چپ سابق بارسلونا از ویژگی های بازی روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول گفت و خاطره ای از تماشای بازی این بازیکن تعریف کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، فیرمینوی 28 ساله، در سال 2015 از هافنهایم به لیورپول ملحق شد و از آن زمان تاکنون خود را به عنوان یکی از بهترین شماره 9 های جهان مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلوینیو، سرمربی سابق لیون اما، که در سال 2016 دستیار تیته در تیم ملی برزیل بود، می گوید هنگامی که بازی فیرمینو را برای اولین بار تماشا کرده، عاشق سبک بازی او شده است. سیلوینیو گفت: 

وقتی کارم را در سال 2016 در تیم ملی برزیل شروع کردم، تیته از من خواست که به تماشای بازی برنلی و لیورپول برم و بازی فیرمینو را زیر نظر بگیرم. سفر از میلان به برنلی، آسان نبود اما ارزشش را داشت و فیرمینو در آن بازی فوق العاده ظاهر شد. وقتی که توپ در سمت دیگر زمین بود، طریقه حرکت او با مدافعین حریف، ارتباطش با بازیکنان و طریقه حرکتش در زمین، فوق العاده بود. وقتی بازی تمام شد عاشق سبک بازی او شده بودم. به ریو بازگشتم تا در خصوص مشاهداتم به تیتو گزارش بدم و او به من گفت: می دانم عاشق بازی فیرمینو شده ای. این را از چشمانت می خوانم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی فیرمینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر

نگاهی داریم به تیم هایی که بیشترین گل را در وقت های تلف شده به ثمر رسانده اند.

طرفداری | لیورپول در فصل جاری بهترین آمار را از نظر گلزنی در وقت های تلف شده بازی دارد.

به گزارش ترنسفرمارکت، گل هایی که در وقت های تلف شده بازی به ثمر می رسند یا چیزی را تغییر نمی دهند یا تاثیری بسیار زیاد روی نتیجه بازی دارند و البته که هیجان بیشتری نسبت به گل هایی که در وقت های قانونی زده می شود، به هواداران منتقل می کنند. در بین ده لیگ برتر اروپا در مجموع تمامی رقابت های فصل جاری، لیورپول از این نظر بهترین عملکرد را داشته و 17 گل در وقت های تلف شده به ثمر رسانده است. پس از لیورپول، بایرلورکوزن با 15 گل قرار دارد. 10 تیم برتر از این حیث، به شرح تصویر زیر هستند.

رکوردداران گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • چرا شغال‌های نزدیک تهران خوشحال و چندقلوزا شده اند؟