Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@10:16:53 GMT

جزئیات تازه ای از تجمع اتباع افغانی با پرچم طالبان

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۹۷۸۸

جزئیات تازه ای از تجمع اتباع افغانی با پرچم طالبان

فرمانده انتظامی پایتخت از بازداشت و دستگیری 19 نفر از اتباع افغانی که در پارک ملت با پرچم گروهک ضدتروریستی حضور داشتند خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح کاشف در جمع خبرنگاران در مقر پلیس آگاهی پایتخت درباره تجمع تعدادی از حامیان طالبان در پارک ملت اظهار داشت: همه ساله در روز عید قربان اتباع افغانستانی که بعضاً به صورت غیرقانونی نیز وارد کشور شدند با حضور در میدان آزادی این روز را به یکدیگر تبریک می‌گفتند که در عید قربان امسال به علت پوشش انتظامی میدان آزادی برخی از این افراد در پارک ملت تجمع کردند که پلیس به سرعت در محل حضور یافت و 19 نفر از این افراد را بازداشت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: 5 نفر از این دستگیر شدگان از عوامل اصلی، تهیه‌کنندگان پرچم، تهیه تصاویر و انتقال تصاویر به شبکه‌های معاند بودند که به زندان رفتند و مابقی آنها نیز در حال طرد از کشور هستند.

وی درباره تیراندازی دو گروه از اوباش در منطقه سعادت‌آباد اعلام کرد: دو گروه از افراد سابقه‌دار که در حوزه فروش مواد مخدر و مسائل ضداخلاقی با یکدیگر اختلاف داشتند در منطقه سعادت‌آباد با یکدیگر درگیر شدند، این افراد یک هفته قبل از درگیری در سعادت‌آباد، با یکدیگر در شرق تهران نیز درگیر شده بودند که تمامی آنها بازداشت شدند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین دستگیری سارق فرمانده انتظامی طالبان پلیس آگاهی میدان آزادی سردار حسین رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت

دریافت 12 MB کد خبر 6085955

دیگر خبرها

  • ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت
  • بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز
  • نصف اعضای داعش خراسان اتباع این کشور هستند
  • نشست بررسی نحوه خروج اتباع غیر مجاز
  • طالبان: نیمی از اعضای داعش خوراسان اتباع تاجیکستان هستند
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • رمالی خانوادگی در فردیس
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در خرم آباد
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خرم‌آباد