Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:02:49 GMT

جزئیات جدید از تجمع اتباع افغانی با پرچم طالبان

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۹۸۹۳

جزئیات جدید از تجمع اتباع افغانی با پرچم طالبان

فرمانده انتظامی پایتخت از بازداشت و دستگیری 19 نفر از اتباع افغانی که در پارک ملت با پرچم گروهک ضدتروریستی حضور داشتند خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح کاشف در جمع خبرنگاران در مقر پلیس آگاهی پایتخت درباره تجمع تعدادی از حامیان طالبان در پارک ملت اظهار داشت: همه ساله در روز عید قربان اتباع افغانستانی که بعضاً به صورت غیرقانونی نیز وارد کشور شدند با حضور در میدان آزادی این روز را به یکدیگر تبریک می‌گفتند که در عید قربان امسال به علت پوشش انتظامی میدان آزادی برخی از این افراد در پارک ملت تجمع کردند که پلیس به سرعت در محل حضور یافت و 19 نفر از این افراد را بازداشت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: 5 نفر از این دستگیر شدگان از عوامل اصلی، تهیه‌کنندگان پرچم، تهیه تصاویر و انتقال تصاویر به شبکه‌های معاند بودند که به زندان رفتند و مابقی آنها نیز در حال طرد از کشور هستند.

وی درباره تیراندازی دو گروه از اوباش در منطقه سعادت‌آباد اعلام کرد: دو گروه از افراد سابقه‌دار که در حوزه فروش مواد مخدر و مسائل ضداخلاقی با یکدیگر اختلاف داشتند در منطقه سعادت‌آباد با یکدیگر درگیر شدند، این افراد یک هفته قبل از درگیری در سعادت‌آباد، با یکدیگر در شرق تهران نیز درگیر شده بودند که تمامی آنها بازداشت شدند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین دستگیری سارق فرمانده انتظامی طالبان پلیس آگاهی میدان آزادی سردار حسین رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید

ایسنا/تهران در جلسه‌ای و با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد و دبیر آن نیز معرفی شد.

به گزارش ایسنا، این کانون بنا بر ابلاغیه آستان قدس رضوی و با هدف تقویت فعالیت‌های خادمیاران و یاوران رضوی شکل گرفته و امید است گام جدیدی در راستای خدمت‌رسانی کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برداشته شود.

در این جلسه «احمد صادقی» به عنوان دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان تهران معرفی شد و وی در سخنان کوتاهی به بیان برنامه‌های این کانون برای دهه کرامت که از 21 اردیبهشت سال جاری آغاز خواهد شد و تا روز 31 اردیبهشت ادامه خواهد داشت، پرداخت.

ضرورت تربیت خادمان تمدن‌ساز

صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران نیز در این مراسم از معاونانش و دبیران کانون‌های تخصصی خواست تا با کانون شهرستان تهران همکاری کنند و زمینه شکل‌گیری هرچه سریعتر ستاد این کانون را فراهم کنند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت اظهار داشت: امید است با تشکیل کانون شهرستان تهران مجموعه فعالیت‌ها در استان تهران با کیفیت بهتری انجام بگیرد و گسترش یابد.

براتلو بر این نکته هم تاکید کرد که کانون‌های خدمت رضوی باید خادمان و یاوران تراز تربیت کنند که در مکتب امام رضا (ع) و امام زمان (عج) بالنده باشند؛ چنین خادمانی قطعاً تمدن‌ساز خواهند بود.

ایرانیان با عملیات وعده صادق عزتمند شدند

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در بخش دیگری از صحبت‌هایش به عملیات «وعده صادق» و پیروزی رزمندگان اسلام بر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این رژیم منحوس کودک‌کش در عملیات موشکی و پهپادی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد، ضربه سنگینی دریافت کردند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب تنبیه شدند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی غافلگیرانه بود که آن‌ها را با شکست مواجه کرد و عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد. این اتفاق بزرگ، عزت و افتخاری در بین ایرانیان به وجود آورد که امید است روز به روز در عرصه‌های گوناگون افزایش یابد.

براتلو تصریح کرد: عملیات وعده صادق تنها شکست رژیم صهیونیستی نبود، بلکه شکست حامیان آن رژیم یعنی آمریکا و برخی از کشورهای غربی نیز بود. همه آن‌ها تلاش کردند تا پهپادها و موشک‌های ایرانی به سرزمین‌های اشغالی نرسد اما به لطف خدا ضربات سنگینی به دو پایگاه بزرگ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی وارد شد و خسارت‌های سنگینی بر آن‌ها تحمیل کرد.

بزرگترین پرچم رضوی در تهران به اهتزاز درمی‌آید

احمد صادقی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان تهران هم در بخش پایانی این مراسم با ابراز خوشحالی از کسب توفیق در کانون‌های خدمت رضوی ابراز امیدواری کرد که با یاری خادمیاران و یاوران رضوی بتواند به ترویج فرهنگ رضوی در شهرستان تهران بپردازد.

وی در خصوص برنامه‌های این کانون در دهه کرامت نیز گفت: در این دهه جشن ویژه امام رضایی‌ها، تشرف دختران به حرم حضرت معصومه (س)، اهتزاز پرچم رضوی در تمامی مناطق تهران و برافراشته شدن بزرگترین پرچم رضوی باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی در منطقه عباس‌آباد تهران برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، در پایان جلسه از میثم جعفری معاونت خادمیاری کانون‌های خدمت رضوی استان تهران به دلیل عملکرد خوب با اهدای لوحی تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت