Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از آغاز سومین پویش ملی "مشق احسان"و ارسال یک میلیون بسته کیف و نوشت‌افزار ایرانی برای توزیع در مناطق محروم کشورخبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از آغاز سومین پویش ملی "مشق احسان"و ارسال یک میلیون بسته کیف و نوشت‌افزار ایرانی برای توزیع در مناطق محروم کشورخبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صبح امروز و درآستانه بازگشایی مدارس، سومین پویش ملی و سراسری "مشق احسان" باهدف جذب مشارکت‌های مردمی و توزیع کیف و لوازم‌التحریر ایرانی درمناطق کم‌برخوردار کشور، توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام دراین مراسم که در مجتمع شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه تهران برگزار شد با اشاره به توزیع یک میلیون بسته کیف و نوشت افزار دراین مرحله افزود: ارزش هرکدام ازاین بسته‌ها ۱۵۰ هزار تومان برآورد شده و اعتبار کل محموله ۱۵۰ میلیارد تومان خواهد بود.

وی درخصوص نحوه توزیع این بسته‌ها نیزگفت: ۵ هزار گروه جهادی و مردمی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور این بسته‌ها را درمناطق کم‌برخوردار بصورت رایگان توزیع خواهند کرد.

مخبر خاطرنشان کرد: تمام اقلام این کیف و نوشت‌افزار‌ها کاملا ایرانی هستند و برای تأمین این اقلام ۱۰۰ کارگاه کوچک تعطیل شده، احیا شدند و ۳۰ کارگاه جدید نیز راه‌اندازی و ۲ هزار شغل جدید ایجاد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: در راستای تحقق کامل عدالت آموزشی، تاکنون ۱۳۰۰ مدرسه درمناطق محروم احداث و تحویل وزارت آموزش و پرورش داده‌ایم.  
مخبر خاطرنشان کرد: تا پایان امسال ۲۰۰ مدرسه دیگر نیز تحویل آموزش و پرورش میشود.

مخبر از طرح ستاد اجرایی فرمان امام برای اهدای تبلت به دانش آموزان مناطق محروم نیز خبرداد و افزود: باتوجه به شرایط کرونا و برگزاری کلاس‌های درس به صورت آنلاین و اینترنتی، بزودی ۱۵ هزار تبلت به دانش‌آموزان این مناطق اهدا خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام نوشت افزار مناطق محروم مشق احسان رئیس ستاد اجرایی فرمان امام کیف و نوشت افزار یک میلیون بسته مناطق محروم دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است

 

‌مجید طائف در حاشیه بازدید از پایگاه نوآوری طرح جهش تولید در شهرستان کوهدشت بیان کرد: ۳۷۰ هزار هکتار از اراضی تعهد لرستان در طرح جهش تولید در دیم زار‌ها است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان یعنی ۸۶ درصد تعهد ما در قالب طرح جهش تولید در دیم زار‌ها زیر کشت رفته است.

طائف یادآور شد: تعداد کل ادوات کشاورزی تامین شده لرستان در قالب همین طرح در دو سال ۷۴۳ دستگاه بوده است.

وی در ادامه به آمار طرح جهش تولید در شهرستان کوهدشت اظهار کرد: سقف تعهد ما ۶۹ هزار و ۷۰۰ هکتار بوده که تاکنون ۴۸ هزار و ۵۱۲ هکتار یعنی ۶۹.۶ درصد انجام شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان افزود: در این طرح در کوهدشت ۳۷ هزار و ۳۴۵ گندم و ۱۰ هزار و ۶۵ هکتار جو کشت شده و ۵۲ دستگاه نیز ادوات تامین شده است.

این مسئول گفت: اصلاح الگوی کشت، رعایت تناوب، توسعه کشاورزی محفاظتی و توسعه مکانیزاسیون از محور‌های اصلی طرح جهش تولید است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، منابع مالی آن را تامین می‌کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دو سال گذشته ۳۸ میلیارد تومان برای تامین ماشین آلات، تامین نهاده‌ها و بیمه این طرح سرمایه گذاری کرده و ۳۰۰ مهندس کشاورزی هم امسال به کشاورزان در اجرای این طرح کمک می‌کنند.

طائف افزود: مزارع گندم، جو، حبوبات و دانه‌های روغنی دیم زیر پوشش طرح جهش تولید در دیم زار‌ها قرار دارد که در تلاشیم تولید محصولات دیم استان در پایان پنج سال دو برابر شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان