Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:51:43 GMT

غیبت رضا اسدی برابر شاهین، ماشین‌سازی و فولاد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۹۹۲۲

غیبت رضا اسدی برابر شاهین، ماشین‌سازی و فولاد

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال تراکتور نمی‌تواند تیمش را تا دو، سه هفته آینده همراهی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال تراکتور که در بسیاری از بازی‌های این فصل به عنوان مدافع میانی برای تیمش بازی کرده است، تا دو، سه هفته آینده غایب خواهد بود. اسدی دچار آسیب‌دیدگی شده و بازی با شاهین بوشهر، ماشین‌سازی و فولاد را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی در تلاش است تا خودش را برای ادامه بازی‌های تراکتور در جام حذفی آماده کند.

بند دردسرساز قرارداد حاج‌صفی با تراکتور/ تلاش باشگاه تبریزی برای حفظ هافبک ملی‌پوش

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تراکتور تبریز قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط تراکتور تبریز پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ سرمربی جدید تیم طارمی مشخص شد ۲ افشای جزئیات قرارداد ارسالی رئال مادرید برای لواندوفسکی در سال ۲۰۱۴/ ممنوعیت موتورسواری، اسکی و سقوط آزاد! + عکس ۳ پورتو به دنبال خرید زوج ۱۱ میلیون یورویی طارمی و سانتوس ۴ حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد ۵ رونالدینیو از حبس خانگی در پاراگوئه آزاد و همسایه مسی می‌شود ۶ تعجب دخه‌آ از شباهت زیاد سرمربی یک تیم اسکاتلندی به او+ عکس ۷ سعادتمند: مذاکرات با بازیکنان مد نظر کادر فنی را شروع کرده ایم/ ۵۰۰ میلیارد تومان به سرمایه استقلال اضافه شد ۸ آرایش تاکتیکی متفاوت بارسلونا برای مصاف با ناپولی مهمترین اخبار ورزشی صالحی‌امیری: کناره‌گیری سجادی از پرونده جودو را تکذیب می‌کنم/ کمیسیون ورزشکاران جزیره‌ای جدا نیست/ برای ادامه فعالیت سعیدی درخواست داده‌ام سعادتمند: مذاکرات با بازیکنان مد نظر کادر فنی را شروع کرده ایم/ ۵۰۰ میلیارد تومان به سرمایه استقلال اضافه شد حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد سوریان: کار سختی برای کسب کرسی در اتحادیه جهانی کشتی داریم و همه باید پای کار بیایند مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است گفت‌وگو| تحلیلگر عراقی تشریح کرد: چالش‌ها و موانع برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: اصلاح ساختارهای اقتصادی، بودجه ریزی و مالیاتی مهمترین چالش‌های دولت آینده است روحانی: القای ناکارآمدی دولت و تحریف توانایی‌ها محور اصلی جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران است بانک مرکزی: معرفی سری جدید صادرکنندگان متخلف به قوه قضائیه/۲۵۰ صادرکننده‌ای که معرفی کردیم یک دلار هم برنگردانده بودند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز تراکتور تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک

رضا سرایی با اشاره به ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک بیان کرد: مبلغ این قرارداد ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو معادل ۹ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۴۹۷ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: طبق قرارداد، شرکت ماشین‌سازی اراک موظف است در مدت ۱۸ ماه این پروژه را تکمیل و سفارشات را تحویل دهد که مراحل ساخت و تولید از اواخر آذرماه شروع شده است.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک، ساخت مخازن کروی پتروشیمی را از دیگر اقدامات در حال انجام این شرکت عنوان کرد و افزود: مبلغ این قرارداد ۶ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۲۴ یورو معادل ۲ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۶۳۹ میلیون ریال در نظر گرفته شده که طبق توافق قرارداد، باید در مدت ۱۲ ماه تکمیل و تحویل داده شود.

سرایی خاطر نشان کرد: این پروژه آبان ماه سال گذشته شروع شد و محل اجرای آن استان بوشهر، بندر عسلویه است.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک با بهره‌مندی از ماشین آلات مدرن، خطوط تولید پیشرفته و کادر مهندسی مجرب یکی از شرکت‌های صنایع زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که حیطه گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!