Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز سه‌شنبه در دیدار با کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به مناسبت ۱۲ مرداد و سالروز تاسیس این شورا، افزود: آمریکا همواره خود را حامی دموکراسی در جهان معرفی می کند اما با حمایت از گروهک‌های تروریستی همواره در صدد توطئه پراکنی است.

وی ادامه داد: هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان به خصوص آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب همواره یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری به مردم و مسئولان است و این مهم باید همواره چراغ راه آحاد جامعه ایران اسلامی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اراک با اشاره به دستگیری «جمشید شارمهد» سرکرده گروهک "تندر"، اظهار داشت: این گروهک ضد انقلاب با حمایت آمریکا در صدد ضربه زدن به پایه‌های نظام اسلامی بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر شد.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه سخنان خود حمایت از تولید و اشتغال را تکلیف تمامی دستگاه‌های اجرایی و لایه‌های مختلف جامعه دانست و بیان کرد: تولید با کیفیت همراه با رویکرد صادراتی ضامن اقتصاد هر کشوری است که این مهم باید بیش از پیش در نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: رونق و جهش تولید، حمایت از کالای داخلی، خوداتکایی، قطع وابستگی، حذف اقتصاد نفتی و جذب بازارهای جهانی تکلیف انقلابی برای مردم و مسئولان است.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه تقویت مراودات اقتصادی با روسیه و انعقاد قرارداد با چین در راستای تقویت بنیه اقتصادی کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: چین و روسیه مانند آمریکا اهداف پلید استعماری و استکباری ندارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از یادگاران امام راحل در تبیین فرهنگ انقلابی است که در طول ۴۰ سال گذشته خدمات ارزشمندی از این نهاد به یادگار مانده است.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی یکی از موفق‌ترین شوراهای کشور است که با برگزاری هدفمند و برنامه‌محور آیین‌های انقلابی نقش برجسته‌ای در اشاعه آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی داشته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ به دستور امام راحل تاسیس شد.

برچسب‌ها اراک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی امام جمعه اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی امام جمعه اراک اراک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی امام جمعه اراک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دری نجف آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان به شرح زیر است:

بسمه تعالی
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبون
این وعده تخلف ناپذیر الهی است که ظالمان را در شدیدترین حالت به سزای اعمال ناشایست خود می‌رساند و در این مسیر مردان و زنان شجاع و مومن در سرتاسر عالم کارگزاران و سربازان تحقق این امر الهی هستند. قریب به هفت ماه است که رژیم کودک کش اسرائیل با قساوت قلب و بی‌رحمی تمام، زنان، مردان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و غزه مقاوم را به خاک و خون کشیده و جسارت و حماقت خود را به جایی رسانید که در جلوی دیدگان دولت‌های خاموش مدافع حقوق بشر، هفت نفر از برگزیدگان سپاه اسلام را به شهادت رسانید و مستقیماً به خاک جمهوری اسلامی ایران در سوریه تجاوز نمود.
اینک و با فرمان پرصلابت رهبر حکیم و شجاع انقلاب اسلامی، توسط فرزندان سپاه اسلام پاسخی اولیه بر این حملات ددمنشانه داده شد و انشاالله پاسخ‌های اصلی و تمام کننده در راه خواهد بود.
ما معلمان و فرهنگیان و اعضای تشکل‌های فرهنگیان سراسر کشور ضمن لبیک به فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و حمایت از این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیرو‌های مسلح آمادگی خود را برای حضور در لشکر آزادسازی قدس به رهبری مقام معظم رهبری اعلام می‌نمائیم و تا پایان جان در این راه مقدس استقامت خواهیم نمود. تا لحظه‌ای که آن منادی حق و منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداه ظهور کنند و پرچم پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت را در سراسر عالم به اهتزاز درآورند و ریشه ظالمان عالم را نابود کنند.
إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» رژیم کودک کش و جنایتکار و اشغالگر را سخت تنیبه نمود
  • کارنامه ننگین حامیان دیروز صدام و امروز اسرائیل
  • کارنامه ننگین حامیان دیروز صدام و امروز اسراییل
  • حمایت شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
  • پیام شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران
  • عملیات وعده صادق پایانی خفت بار بر هژمونی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در منطقه بود
  • پیام شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان در حمایت از سپاه پاسداران
  • پاسخ کوبنده سپاه پاسداران سبب شادی قلب مسلمانان شده است
  • اجتماع مردم ایلام در حمایت از مجازات رژیم صهیونیستی