Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گزارش‌ها و بررسی‌های جدید از گسترش شیوع کرونا در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با قرار گرفتن زیرساخت‎های بهداشتی اراضی اشغالی در آستانه فروپاشی حکایت دارند. تاریخ انتشار: 13:48 - 14 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۶۴۰

خبرگزاری میزان – شیوع گسترده بیماری «کرونا» در اراضی اشغالی، سبب بروز بحران بهداشتی جدی شده که پیامد‌های مختلفی را برای رژیم صهیونیستی در پی داشته و چالش‌های غیرقابل حلی را برای این رژیم رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس جدیدترین آمارها، شمار تلفات کرونا در اراضی اشغالی به رقم ۵۴۶ مورد رسیده و تعداد مبتلایان به ۷۵ هزار نفر نزدیک شده است.

این در حالی است که گزارش‌ها از فروپاشی زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی رژیم صهیونیستی حکایت دارند و کارکنان درمان و بهداشت این رژیم تاکنون در اعتراض به کمبود تجهیزات و نفرات دست به اعتصاب و تظاهرات زده اند.

شیوع بیماری کرونا در اراضی اشغالی در میانه بحران‌های سیاسی داخلی و خارجی، اختلاف نظر‌ها و شکاف‌های روزافزون در کابینه ائتلافی، بر چالش‌های این رژیم در عرصه‌های مختلف افزوده است که از جمله آنها می‌توان به بحران‌های اقتصادی، رشد نرخ بیکاری، شورش‌های اجتماعی، بحران بهداشتی و البته درگیری‌های سیاسی درون کابینه اشاره کرد.

اما تاثیر این بیماری بر اراضی اشغالی از وجهی دیگر نیز قابل توجه است؛ آلودگی گسترده نظامیان صهیونیست به کرونا.

همزمان با حرکت سریع زیرساخت درمانی و پزشکی رژیم صهیونیستی در مسیر فروپاشی، شورش‌های گسترده اجتماعی و بیم از واکنش «حزب الله»، که نیاز به ارتش و نیروی نظامی قدرتمندی برای مقابله را طلب می‌کند، ارتش رژیم صهیونیستی با ابتلای گسترده نظامیان به کرونا مواجه شده است.

 بیشتر بخوانید:  واهمه رژیم صهیونیستی از پاسخ حزب الله لبنان قرنطینه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

روند صعودی نرخ ابتلا به کرونا در میان نظامیان صهیونیست از ابتدای ماه ژوئن، در پی آن رخ داد که اراضی اشغالی شاهد موج دوم شیوع بیماری شد.

تنها تا نیمه ماه گذشته (جولای)، ۱۲ هزار سرباز صهیونیست در قرنطینه بوده و ابتلای ۵۶۸ نفر از نظامیان این رژیم تایید شده بود.

نکته قابل توجه در مورد شیوع گسترده کرونا در ارتش رژیم صهیونیستی، اجتناب آن از ارائه آمار‌های جدید در پی رشد ۳ برابری نرخ ابتلا به کرونا در ارتش در ۹ روز – از ۴ تا ۱۳ جولای (۱۴ تا ۲۳ تیر) - است.

ابتلا به کرونا در ارتش رژیم صهیونیستی محدود به سطح پایین نبوده و تاکنون شمار زیادی از نظامیان و مقام‌های ره بالای ارتش نیز یا به کرونا مبتلا شده و یا ناچار به رفتن به قرنطینه شده اند که از جمله آنها می‌توان به قرنطینه شدن «بنی گانتز» وزیر جنگ و فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

در عین حال وبگاه عبری زبان «والاه» در مقاله‌ای تحلیلی از عدم آمادگی رژیم صهیونیستی برای درگیری در هر نوع جنگی خبر می‎دهد.

با در کنار هم قرار دادن واقعیت‌های موجود، به خوبی می‌توان به عمق فاجعه کرونا در ارتش رژیم صهیونیستی پی برد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو ارتش رژیم صهیونیستی کرونا در ارتش اراضی اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف تازه اسرائیل درباره هلاکت یک فرمانده نظامی در هفتم اکتبر + عکس

ارتش رژیم صهیونیستی هلاکت یک افسر این رژیم در روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ را تایید و اعلام کرد جسد او همچنان در نوار غزه و در دست حماس است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ارتش رژیم اشغالگر قدس روز یکشبنه اعلام کرد «دانیل پرتز» افسری با درجه سروان و فرمانده نظامی بود که قبل از کشته‌شدن «در حمله غافلگیرانه صبح روز هفتم اکتبر» در شهرک صهیونیست‌نشین «ناحل عوز» تانک می‌راند.

المیادین نوشت، در حالی که مقاومت، مقابله با نظامیان اسرائیلی که به غزه نفوذ کرده‌اند را ادامه می‌دهند، تلفات و خسارت‌های سنگینی به تجهیزات صهیونیست‌ها وارد شده است.

ارتش صهیونیستی تا این لحظه به هلاکت ۵۹۲ نفر در صفوف نظامیان خود از هفتم اکتبر گذشته اذعان کرده است.

ارتش صهیونیستی اخیراً نیز اعلام کرده بود یک سرگرد از نیروهای یگان کماندو در نبردهای نوار غزه کشته شده است. پیش از آن هم گردان‌های القسام گروهی ۶ نفره از نیروهای ارتش این رژیم را در شمال خان‌یونس در کمینی گرفتار کرده و از فاصله‌ی صفر آن‌ها را هدف گرفته بودند.

این آمارها در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشارهای محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد. بزارک تصویر

کد خبر 737340

دیگر خبرها

  • هلاکت یک فرمانده صهیونیست دیگر در نوار غزه
  • اعتراف تازه اسرائیل درباره هلاکت یک فرمانده نظامی در هفتم اکتبر + عکس
  • اذعان تل‌آویو به هلاکت یک فرمانده نظامی در هفتم اکتبر
  • یورش نظامیان صهیونیست به ۲ مدرسه نزدیک بیمارستان شفای غزه
  • نظامیان صهیونیست بیمارستان شفا را اشغال کردند
  • بیمارستان الشفاء غزه زیر آتش نظامیان صهیونیست به همان بهانه‌های ساختگی و دروغین
  • ارتش اسرائیل: با بزرگترین مشکل روانی از سال ۱۹۷۳ مواجهیم
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان صهیونیست
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست