Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@00:30:54 GMT

دستگیری مامور قلابی در بروجرد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۰۰۱۰

دستگیری مامور قلابی در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری جوانی 28 ساله که خود را مأمور ناجا معرفی کرد خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سرهنگ " عزت الله غلامی" در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر رویت فردی ناشناس با داشتن تجهیزات پلیسی در یکی از محلات  بروجرد ، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 جعفری شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بروجرد  افزود: پس از بررسی های لازم ، مأموران کلانتری 12 جعفری جهت دستگیری وی اقدام که نامبرده به محض رویت ماموران متواری و بلافاصله توسط پلیس دستگیر شد  .

سرهنگ غلامی با بیان  این مطلب که  جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مامور ناجا بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول

سرهنگ حسین نوروزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی برتخریب خودرو‌های شهروندان توسط چند نفر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و مشخص شد ۳ نفر جوان که فاقد تعادل رفتاری بودند اقدام به تخریب شیشه‌های ۴ دستگاه خودروی پارک شده شهروندان کرده که با مشاهده ماموران متواری شدند.

سرهنگ نوروزی با اشاره به اینکه ۲ نفر از متهمان با اشراف اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی دستگیر شدند، گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد شرارت بوده که در این راستا با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول