Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@08:59:36 GMT

ضارب مامور پلیس و قاتل شهروند قمی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۰۰۲۸

ضارب مامور پلیس و قاتل شهروند قمی دستگیر شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم روز سه‌شنبه ۱۴ مرداد گفت: روز گذشته در پی تماس با ۱۱۰ مبنی بر حضور فردی مسلح با لباس مبدل زنانه در یکی از مجتمع‌های مسکونی در پردیسان قم، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله عوامل انتظامی به محل موردنظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر مجتمع مسکونی نیز برای هدایت ماموران، آن‌ها را همراهی و با احساس تکلیف سعی در کمک‌رسانی برای دستگیری متهم داشت که پس از گشودن در واحد مسکونی موردنظر، ضارب با آمادگی قبلی اقدام به تیراندازی می‌کند.

وی افزود: در این حادثه متهم، مامور پلیس را از ناحیه پهلو و کتف و مدیر مجتمع را نیز از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار داده و متواری می‌شود. مجروحان حادثه بلافاصله توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل که در حال حاضر وضعیت عمومی مامور، رضایت‌بخش اعلام‌شده لیکن متاسفانه مدیر مجتمع به‌رغم تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحت وارده فوت می‌کند. با تشکیل تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم و با هماهنگی دستگاه قضایی، دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و درحالی‌که نامبرده با خودرو پژو ۴۰۵ قصد خروج از قم و عزیمت به یکی از استان‌های هم‌جوار را داشت شناسایی و با شلیک چندین گلوله خودرو وی متوقف، متهم دستگیر و در بازرسی از خودرو پژو، سلاح کمری که با آن تیراندازی کرده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: پس از انتقال ضارب به پلیس آگاهی استان، نامبرده طی تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف کرد که پس از تحقیقات تکمیلی، برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی استان معرفی خواهد شد.

کد خبر 537315 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان قم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان قم استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد

سرهنگ علی تجری گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قطع و غارت درختان جنگل قرن آباد، به محض دریافت گزارش وقوع حادثه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ تجری افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی انجام شده، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به اقرار متهم به جرم، خاطرنشان کرد: پرونده پس از جمع بندی نهایی به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • قاتل شهروند شیروانی دستگیر شد