Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی و شورای دانش‌آموزی استانی در روز‌های ۱۴ و ۱۵ مرداد به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بنا به اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، انتخابات دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی و شورای دانش‌آموزی استانی در استان‌هایی که به دلیل شیوع کرونا برگزار نشده است طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ مردادماه جاری به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی در۲۰استان کشور که قرار بود اسفندماه ۱۳۹۸برگزار شود به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شد که به همت دست‌اندرکاران این حوزه زیرساخت‌های لازم فراهم گردید و ابتدا به‌طور آزمایشی در تیرماه گذشته در شهر تهران برگزار شد و با توجه به موفقیت‌آمیز بودن اجرای این فعالیت با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ۱۹استان باقی‌مانده نیز انجام خواهد شد.

در این انتخابات درمجموع۱۵۰دانش‌آموز منتخب از شورا‌های دانش‌آموزی مدارس کشور طی فرآیند تعریف شده‌ای توسط دانش آموزان انتخاب و برای مدت دو سال به عضویت مجلس دانش‌آموزی در می‌آیند.

شایان‌ذکر است، تمامی فرآیند برگزاری این انتخابات، اعم از ثبت‌نام، تبلیغات انتخاباتی، جلسات توجیهی دانش آموزان و عوامل اجرایی و ناظرین انتخابات، رأی‌گیری و اعلام نتایج به‌صورت مجازی انجام شده و تمامی مراحل به‌صورت آنلاین برای دانش آموزان، عوامل اجرایی و نظارتی متناسب با سطوح دسترسی مورد نیاز، قابل رصد است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس دانش آموزی مجلس دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی

حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درخصوص برگزاری دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی، توانمندسازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی اظهار کرد: دوره یک روزه ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی، با هدف توانمندسازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با همکاری سازمان فضا مجازی سراج مرکز قزوین و مرکز امور بانوان اداره آموزش و پرورش استان قزوین برگزار می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز قزوین بیان کرد: کارشناسان مطرح کشوری و استانی از جمله دکتر صالح اصغری، استاد حسین حق پناه، خانم معظمه صابری، حامد کبودوند و محمدصادق جهان بخش به عنوان مدرسین این دوره به تدریس عناوین مختلفی مانند اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، مدیریت رسانه در خانواده، نوجوان دیجیتال، سواد روایت و تربیت در عصر پساحقیقت می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه این رویداد مختص مربیان آموزش خانواده و معلمان سواد رسانه است ادامه داد: با توجه به میزان اهمیت موضوع این دوره، در نظر داریم تا توجه خود را در استمرار برگزاری این دوره‌ها به کار گرفته و در تلاشیم تا طرح امتداد این رویداد را به صورت غیر حضور در شبکه‌های مجازی ادامه دهیم تا محتوا آموزشی به روز در اختیار مخاطبین دوره قرار بگیرد.

این مسئول در پایان صحبت‌هایش گفت: محل برگزاری دوره ضمن خدمت شهیده طاهره هاشمی یکی از مدارس استان بوده و تلاش ما در راستا امتداد بخشیدن به این رویدادها مستمر خواهد بود.

کد خبر 6087049

دیگر خبرها

  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • برگزاری اردوی عملی دانش آموزان
  • دوره برخط فارسی‌آموزی نوآموز برگزار می‌شود