Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@08:56:47 GMT

توییتر ۲۵۰ میلیون دلار جریمه شد!

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۰۱۸۵

توییتر ۲۵۰ میلیون دلار جریمه شد!

ایتنا - توئیتر اعلام کرد احتمالاً برای استفاده از شماره موبایل و ایمیل افراد در فرایند بازاریابی هدفمند تبلیغات باید مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار جریمه پرداخت کند.
طبق اسناد شکایت نامه کمیسیون فدرال تجارت آمریکا از توئیتر، این شبکه اجتماعی برای سوءاستفاده از اطلاعات کاربران احتمالا باید ۲۵۰ میلیون دلار جریمه پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، توئیتر اعلام کرد احتمالاً برای استفاده از شماره موبایل و ایمیل افراد در فرایند بازاریابی هدفمند تبلیغات باید مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار جریمه پرداخت کند.

کمیسیون فدرال تجارت آمریکا هفته گذشته درباره سوءاستفاده این شبکه اجتماعی از اطلاعات کاربران (از جمله ۱۴ میلیون کاربر انگلیسی) بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ میلادی شکایت نامه‌ای تنظیم کرده است. توئیتر در زمان فاش شدن این امر، اعلام کرده از شماره تماس و ایمیل افراد برای امنیت حساب‌های کاربری استفاده کرده، اما بعداً اعتراف کرد اطلاعات مذکور در زمینه شخصی سازی تبلیغات به کار برده شده است.

این اقدام برخلاف توافقنامه‌ای است که این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۱ میلادی با کمیسیون فدرال تجارت امضا و تعهد کرد درباره امنیت اطلاعات شخصی کاربران آنها را گمراه نکند.

طبق گزارش‌ها توئیتر ۱۵۰ میلیون دلار برای تسویه این شکایت نامه در نظر گرفته بوده است. اما طبق اسنادی که از شکایت ثبت شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار، مبلغ تسویه احتمالاً به ۲۵۰ میلیون دلار خواهد رسید.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: توییتر شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید حجاریان فعال سیاسی اصلاح طلب، اخیرا توئیتی منتشر کرده و در آن نوشته بود: «دولت سیزدهم و تفکر حاکم بر آن چماقی بود به بار شیشه مملکت؛ مسئله نرخ بنزین، «نور» حجاب و دیگر طرح ها و اقدام های در پیش هم ضربات مهلک تری هستند. تداوم این تفکر در دولت چهاردهم آخرین چماق است بر بار شیشه و دیگر چیزی باقی نخواهد ماند.»

این سخنان وی با واکنشی را به همراه داشت که عنوان کرده بود دیگر بار شیشه‌ای نمانده که بخواهد حفظ شود.

حجاریان در پاسخ به این نقد، توئیتی دیگر در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد و در آن نوشت: منتقدی مجرب نقدی بر این پست نگاشته و بیان کرده اند:« چیزی باقی نخواهد ماند» گزاره ای آخرالزمانی است؛ یعنی چیزی متصور نیست که برای حفظ اصلاح اش تلاش کنیم.

پاسخ اینجانب: به حفظ «⁧ امید ⁩» و نگه داشتن شعله شمع باور دارم ولی تؤامان «⁧ نقد ⁩» را شرط لازم هر گشایش و سخن ایجابی می‌دانم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898926

دیگر خبرها

  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • اعلام آمادگی بانک مرکزی برای ارائه ریز اطلاعات به مجلس
  • توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی
  • ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر