Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی کوهدشت از کشف 41 کیلوگرم مواد مخدر هروئین و دستگیری 3 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نبی‌الله قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر، کارکنان فرماندهی انتظامی کوهدشت در یک اقدام منسجم و طراحی‌شده، نسبت به شناسایی باند تهیه و توزیع مواد مخدر دریکی از نقاط کوهستانی و صعب‌العبور شهرستان اطلاع حاصل کرده و به مقدار ۴۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و سه کیلو مواد پیش ساز هروئین، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه سه نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو متوقف شد که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح داده‌شده است.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره به اینکه برای مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد، عنوان کرد: به‌صورت شبانه‌روز برای مبارزه با مخلین نظم و امنیت در میدان هستیم و تمام ظرفیت خود را نیز برای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدری که با موتورسیکلت موجب تکدر و آزار و اذیت همشهریان شده‌اند، به کارخواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: اقدامات قاطع، عبرت‌آمیز و دندان‌شکنی را برای اراذل‌واوباش در نظر گرفته‌ایم و اجازه جولان به این افراد را نخواهیم داد.

 انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فریدون یاسمیدر این باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر موفق شدند در نیمه اول تعطیلات نوروزی ۳ نفر قاچاقچی موادمخدر را دستگیر و از آنان مقدار ۱۱ کیلوگرم موادمخدر کشف و ضبط کنند.

وی اضافه کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر نوروز امسال با هدف امنیت و آسایش برای شهروندان طرح آرامش در شهر را با هدف پاک سازی تفرجگاه‌ها و مناطق تفریحی در دستورکار قرار داد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ۷ روز ابتدای سال جاری تعداد ۵۹ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده‌اند گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر در سطح استان تعداد ۷۲ نفر در ارتباط با حمل و جابجایی موادمخدر را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کرده است.

سرهنگ یاسمی اظهار کرد: همچنین در اجرای این طرح تعداد ۱۱ نفر از خرده فروشان موادمخدر و تعداد ۳ قاچاقچی موادمخدر دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از تداوم اجرای طرح‌های جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر خبر داد و گفت: از همشهریان می‌خواهیم در صورت مشاهده معتاد متجاهر و یا فعالیت خرده فروشان موادمخدر در سطح محلات بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

کد خبر 6064551

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در ایلام
  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد