Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس جدیدترین آمار پایگاه اطلاعاتی ارزیابی‌های جهانی «ورلدومتر»، شمار مبتلایان به کرونا در قاره آفریقا با شناسایی موارد جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۹۷۲ هزار و ۳۸۲ نفر افزایش یافت.

همچنین با فوت شماری دیگر طی ساعات گذشته بر اثر کرونا، شمار فوتی‌های ناشی از این ویروس قاتل در قاره سیاه به ۲۰ هزار و ۶۸۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این در حالی است که تاکنون در این قاره ۶۳۳ هزار و ۲۹۲ نفر از مبتلایان به کرونا بهبود یافته‌اند.

آفریقای جنوبی با ۸ هزار و ۵۳۹ مورد فوتی بیشترین تعداد فوتی ناشی از کرونا را در میان کشورهای آفریقایی داشته و مصر با ۴ هزار و ۸۸۸ و الجزایر با ۱۳۲۹ مورد فوتی در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

بیشترین تعداد موارد ابتلا به کرونا در قاره آفریقا در جمهوری آفریقای جنوبی ثبت شده و ۵۱۶ هزار و ۴۸۵ تن از شهروندان این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند. مصر با ۹۴ هزار و ۶۴۰ و نیجریه با ۴۴ هزار ۱۲۹ مورد در رده‌های بعدی قرار دارند.

کد خبر 4990897

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا آفریقا شیوع کرونا ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق ویروس کرونا عربستان سعودی دونالد ترامپ ایران روسیه لبنان فلسطین حزب الله لبنان امارات متحده عربی سوریه افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های قاره‌ای گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس – قرقیزستان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در این تمرین که زیرنظر محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی و با همراهی مهدی تقوی و مهدی قاسمی جو همراه بود، احمد محمدنژاد جوان، یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا نمایندگان کشورمان در اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم پس از گرم کردن و حرکات کششی، مرور فن کردند.

رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک در قاره آسیا جمعه ۳۱ فروردین برگزار می‌شود و دو کشتی گیر راه یافته به دیدار فینال هر وزن سهمیه المپیک پاریس را کسب خواهند کرد. 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آزمایش یک موشک قاره‎پیمای جدید در کره شمالی
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • ظرفیت‌ معادن و کشاورزی آفریقا برای تجار ایرانی
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • سلاح معروف ایرانی این بار معادلات آفریقا را تغییر می‌دهد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • رقابت‌های قاره‌ای گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس – قرقیزستان
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد