Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت خدمات حقوقی به صورت آنلاین و هوشمند، هم‌اکنون در سطح جهان صورت می‌گیرد. سامانه خدمات حقوقی لامینگو، با ارائه خدمات تخصصی در زمینه حقوقی در تلاش است تا با تکیه بر تکنولوژی و به شکلی سریع، مقرون به صرفه و مطمئن به نیازهای حقوقی جامعه پاسخ دهد.

در این راستا تنظیم قرارداد هوشمند یکی از خدمات این مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که می‌دانید عقد قرارداد در موضوعات و معاملات مختلف، تا حد مناسبی از بروز کلاهبرداری‌ها و دعاوی حقوقی جلوگیری می‌کند. با این حال مهم است که آن قرارداد جوانب مختلف را پوشش دهد. در قراردادهای هوشمند، از طریق پرسش و پاسخ، قرارداد با در نظر گرفتن جوانب مختلف آن موضوع به صورت سفارشی‌سازی‌شده برای شما در لحظه تنظیم می‌گردد. بدین ترتیب با چند کلیک فایل قراردادتان در اختیارتان قرار می‌گیرد.

این سامانه برای امضای قراردادها به صورت هوشمندانه نیز راه‌حلی ارائه داده است. با قابلیت امضای الکترونیک، تمامی قراردادها و اسنادتان به صورت الکترونیکی قابل امضا و ارسال هستند. این قابلیت علاوه بر تسریع فرایند عقد قرارداد و کاهش هزینه، کاملا قانونی و مورد تایید مراجع قانونی نیز می‌باشد. لازم به ذکر است که لامینگو هویت صاحبان امضا را بررسی می‌کند تا از هرگونه جعل و سوءاستفاده نیز جلوگیری کند.

اما شاید بتوان گفت مهم‌ترین بخش خدمات حقوقی، مشاوره باشد. دریافت مشاوره حقوقی جامع و معتبر منوط به تخصص وکیل و مشاور حقوقی است. لامینگو با بهره‌گیری از برترین وکلای پایه یک دادگستری و مشاوران حقوقی مجرب، خدمات مشاوره حقوقی نیز ارائه می‌دهد. خدمات مشاوره حقوقی حضوری با امکان جستجوی وکیل تخصصی و رزرو وقت مشاوره به صورت آنلاین فراهم گردیده است. کافیست مشاور خود را بر اساس تخصص مورد نیاز جستجو کرده و وقت مشاوره دریافت کنید.همچنین امکان رزرو وقت مشاوره حقوقی تلفنی نیز مهیاست تا افراد در صورت تمایل به صورت غیرحضوری و تلفنی مشاوره تخصصی دریافت کنند.

گاهی مسائل حقوقی افراد، موضوعاتی ساده و رایج هستند که تنها از طریق پرسش از وکلا قابل رفع است. به همین خاطر، مشاوره حقوقی آنلاین رایگان لامینگو در اختیار کاربران قرارگرفته تا پرسش‌های حقوقی خود را مطرح نمایند تا وکلا و مشاوران حقوقی در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ دهند.

تمامی این خدمات به همراه پشتیبانی رایگان ارائه شده‌اند. لامینگو در تلاش است تا خدمات متنوع‌تری در این صنعت ارائه دهد و همواره بهره‌گیری از تکنولوژی روز را جهت ارائه خدمات باکیفیت در الویت قرار داده است.

پربیننده ترین موبایل سامسونگ چند؟ +جدول بیت‌کوین ریزش کرد قیمت لپ تاپ‌ لنوو در بازار +جدول موبایل هوآوی چند؟ +جدول محل‌های ممنوعه برای شارژ موبایل

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: معاملات مشاوره حقوقی قرارداد شغلی سامانه هوشمند تنظیم قرارداد مشاوره آنلاین خدمات حقوقی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت مشاوره حقوقی خدمات حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات قابل ارائه به مسافران نوروزی باید مورد تأیید بهداشت باشد/ فعالیت ۳۰۰ بازرس در شهر

مدیرگروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: هرگونه سرویس‌دهی یا خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود، باید مورد تأیید بهداشت باشد، البته از تمام مراکز و اماکن عمومی بازدید شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمهدی میرجهانیان امروز _ پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: هرگونه سرویس یا خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود، باید مورد تأیید بهداشت باشد.

وی افزود: از تمام مراکز و اماکن عمومی بازدید شده است و تاکنون حدود ۴۰۰ مورد اقدام قضائی با همکاری و نظارت سایر دستگاه‌ها صورت گرفته است.

مدیرگروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان تاکید کرد: موضوع بازدید از مناطق یا مدارس مورد اسکان مسافران نوروزی مورد بررسی بهداشت قرار گرفته است‌.

میرجهانیان با بیان اینکه اماکن اقامتی نیز مورد بازدید قرار گرفته است، گفت: بازدید از باغ فدک صورت گرفته و شرایط خوبی در این کمپ گردشگری مهیا است.

وی ادامه داد: روزانه ۳۰۰ نفر بازرس در سه نوبت کاری صبح، بعد از ظهر و شب در حال فعالیت هستند، همچنین سامانه ۱۹۰ در حال رسیدگی به شکایات تلفنی است.

مدیرگروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ گونه مشکل حاد یا مسمومیت در سامانه ۱۹۰ ثبت نشده است.

کد خبر 739924

دیگر خبرها

  • خدمات قابل ارائه به مسافران نوروزی باید مورد تأیید بهداشت باشد/ فعالیت ۳۰۰ بازرس در شهر
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • اسرائیل به صورت هدفمند ۳۳ بیمارستان در غزه را از ارائه خدمات خارج کرده است
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • ۳۰ راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی البرز به مسافران‌نوروزی خدمات ارائه می دهند
  • ارائه ۵ هزار خدمت رایگان در مرکز پرتو درمانی شهید رمضانزاده
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آبگرفتگی معابر
  • فال حافظ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر؛ بر هوشمند سلسله ننهاد دست عشق