Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:54:35 GMT

منتظر پنالتی در بازی‌های پیش روی سرخابی‌ها باشید

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۰۵۲۳

منتظر پنالتی در بازی‌های پیش روی سرخابی‌ها باشید

با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران داوران هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر مشخص شدند. مسابقاتی که قرر است طی روزهای پنجشنبه و جمعه همین هفته و همچنین دوشنبه هفته آتی به انجام برسد. با انتخاب کمیته و دپارتمان داوری، به ترتیب وحید کاظمی و کوپال ناظمی قرار است دیدارهای استقلال و پرسپولیس را در برابر شهرخودرو و ذوب‌آهن سوت بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین موعود بنیادی‌فر به عنوان قاضی بازی استقلال و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انتخاب شد.

ابتدا به سراغ داور بازی استقلال و سپاهان می‌رویم. موعود بنیادی‌فر که قرار است برای سومین بار در این فصل بازی‌های استقلال را قضاوت کند. در ۲ جدال قبلی که او سوت زده استقلال به موفقیت نرسیده و یک باخت تلخ و یک تساوی دردناک در لیگ برایش به دست آمده است. آبی‌پوشان ابتد در هفته چهارم با یک گل به پرسپولیس، رقیب سنتی خود باختند.  در آن دیدار علی کریمی یک پنالتی از دست داد و خودش در اواخر بازی توسط بنیادی‌فر از زمین اخراج شد.

دومین دیداری که بنیادی‌فر برای تیم پایتخت‌نشین سوت زد در جدال برابر پیکان در هفته چهاردهم بود. جدالی پرحاشیه که با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید. در آن دیدار هم بنیادی‌فر پنالتی گرفت اما این بار برای رقیب استقلال اما مانند دفعه قبل آن پنالتی خراب شد. البته که این داور در اواخر بازی یک تصمیم بحث‌برانگیز گرفت که منجر به گل دوم و تساوی‌بخش پیکان شد و ۲ امتیاز حساس از دست استقلال در رفت.

وحید کاظمی هم که باید بازی شهرخودرو و استقلال را سوت بزند برای دومین بار در این فصل جدال آبی‌پوشان تهرانی مقابل رقبایش را قضاوت خواهد کرد. کاظمی در هفته شانزدهم بازی استقلال و ماشین‌سازی را به همراه کمک هایش داوری کرد که ماحصل آن شکست ۲ بر یک استقلال بود. در آن مسابقه یک پنالتی برای تیم تبریزی گرفته شد که احمدرضا زنده‌روح آن را تبدیل به گل کرد و همان گل باعث شکست تیم تهرانی شد.

حال به سراغ داور بازی پرسپولیس می‌رویم. برادرِ گلاره ناظمی، داور پرافتخار فوتسال زنان که برای دومین فصل است که به صورت جدی در لیگ برتر سوت می‌زند. کوپال ناظمی اولین قضاوت خود در لیگ نوزدهم را برای پرسپولیس پیش رو خواهد داشت اما پیش از این و در این فصل یک بازی سرخپوشان در جام حذفی را قضاوت کرده است. دیدار با ماشین‌سازی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی که منجر به پیروزی یک بر صفر پرسپولیس شد. جالب است که ناظمی مانند بنیادی‌فر در آن مسابقه یک پنالتی گرفت که علی علیپور آن را به هدر داد. البته که در نهایت سرخپوشان با گل وحید امیری در دقیقه ۱۰۱ به برتری رسیدند. در آن دیدار رسول خطیبی از سوی کوپال ناظمی از کنار زمین اخراج شده بود.

حال باید دید در دیدارهای پیش روی سرخابی‌های پایتخت باید بازهم شاهد اتفاقات تکراری قبل باشیم یا خیر. مثلا اعلام پنالتی یا امتیاز از دست دادن استقلال؟

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال رسول خطیبی علی علیپور وحید کاظمی موعود بنیادی فر علی کریمی وحید امیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال رسول خطیبی علی علیپور وحید کاظمی موعود بنیادی فر علی کریمی وحید امیری باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال رسول خطیبی علی علیپور وحید کاظمی موعود بنیادی فر علی کریمی وحید امیری بنیادی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادهای شدید آسمان اصفهان را فرا می‌گیرد/ منتظر بارش‌های بهاری و رعدوبرق باشید

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به پیش‌بینی بارش‌های بهاری و احتمال رعدوبرق در اواخر هفته جاری از وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال گردوخاک و در برخی نواحی غربی در شب گاهی افزایش ابر خبر داد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار طی دو روز آینده و گذر موج در وقت پنجشنبه از روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی طی امروز و فردا در بیشتر مناطق صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال گردوخاک و در برخی نواحی غربی در شب گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: طی روز پنجشنبه در سطح استان افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و از ساعات بعدازظهر بارش‌های بهاری و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میانگین بارش طی ۲۴ ساعت گذشته در فریدون‌شهر با ۲۶.۷ میلی‌متر، ثبت شده است، تصریح کرد: براساس آمارها بارش‌های شبانه روز گذشته تا ساعت ۹ صبح امروز سه‌شنبه هفتم فروردین به ترتیب در شهرستان داران با ۲۱ میلی‌متر، خوانسار ۲۰.۴ میلی‌متر، گلپایگان ۱۶ میلی‌متر، میمه ۶.۹ میلی‌متر، چادگان ۶.۳ میلی‌متر، سمیرم ۶.۱ میلی‌متر، نطنز ۵.۷ میلی‌متر، شهر اصفهان ۲.۶ میلی‌متر، نجف‌آباد ۲.۴ میلی‌متر و مورچه خورت دو میلی‌متر ثبت و گزارش شد.

آقایی پیرامون اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق تغییر محسوسی نخواهد داشت، بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۰ درجه سلسیوس و کمینه آن بامداد فردا به پنج درجه سلسیوس می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با بیشینه دمای ۲۴ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای ۴- سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان هستند.

کد خبر 739415

دیگر خبرها

  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • بادهای شدید آسمان اصفهان را فرا می‌گیرد/ منتظر بارش‌های بهاری و رعدوبرق باشید
  • قیمت سرخابی‌ها اعلام شد؛ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • سهام پایه سرخابی‌ ها برای واگذاری اعلام شد
  • قیمت فروش سهام سرخابی‌ها مشخص شد/ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • سهام پایه سرخابی ها برای واگذاری اعلام شد
  • قیمت سرخابی ها برای واگذاری اعلام شد؛ پرسپولیس گران تر از استقلال