Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@17:54:37 GMT

«پولِ فرش» ارائه خدمتی جدید از «مجتمع فرش زندیه» شیراز

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۰۵۳۲

«پولِ فرش» ارائه خدمتی جدید از «مجتمع فرش زندیه» شیراز

به گزارش خبرنگار مهر، مهندس علی داوری، گفت: راه اندازی کمپین‌های مختلف و متنوع از سوی مجتمع فرش زندیه در کنار ارائه فرش با کیفیت، اصیل و بدون افزایش؛ قیمت سیاستی است که این مجتمع با هدف اصل مشتری مداری در پیش گرفته است و به صورت ماهیانه با بهره گیری از ایده‌های جدید کمپین‌های جذابی را در نظر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بزرگترین مجتمع فرش جنوب کشور در هفتمین قرعه کشی کمپین جدید فرش زندیه گفت: ۳ کمپین از ابتدای امسال تاکنون برگزار شده که اولین کمپین صفر درصد بوده است که با توجه به افزایش قیمت‌ها هیچ مبلغی را اضافه نکردیم و قیمت فرش را برخلاف افزایش قیمتی که وجود داشت روی قیمت پایه نگه داشتیم.

به گفته داوری، کمپین «پول فَرش با زندیه» از ابتدای مردادماه آغاز شد و تا ۳۱ مرداد ادامه دارد که در حال حاضر کمتر از ۱۸ روز به پایان زمان کمپین باقی مانده است.

مدیر مجتمع فرش زندیه با اشاره به اینکه در اولین کمپین، فرش بدون افزایش قیمت ارائه شد، ادامه داد: در کمپین دیگر فروش اقساطی روزانه فرش در نظر گرفته شد؛ بر این اساس که روزانه فرش‌ها به صورت اقساطی از هزار تومان تا ۸ هزار تومان به صورت اقساطی ارائه شد.

حمایت از مصرف کننده، اقتصادی بودن خرید فرش از نکاتی است که به اعتقاد داوری همواره سرلوحه فعالیت این مجموعه قرار دارد، بنابر این با در نظر گرفتن تنوع محصولات با سلیقه‌های مختلف کمپین دیگری با هدف مشتری مداری و در نظر گرفتن سلایق مشتریان با عنوان «پول فرش با زندیه» در حال اجراست که روزانه تا ۵ نفر مبلغ خرید فرش خود را جایزه می‌گیرند.

مدیر مجتمع فرش زندیه با بیان اینکه در این طرح روزانه اسامی مشترکین جمع آوری و هر روز اسامی ۵ نفر به قید قرعه انتخاب می‌شود، اظهار کرد: با دعوت برندگان قرعه کشی به مجتمع جوایز مختلفی از جمله کل پول فاکتور خرید دریافت می‌کنند.

به گفته داوری، در کمپین فوق، هدایای نفیسی مانند پول کل فاکتور خرید، ۲۰ تا ۵۰ درصد مبلغ فاکتور خرید با زندیه و همچنین چندین جوایز نفیس دیگر برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه یادآوری کرد: هفتمین روز قرعه کشی انجام شد و برای ماه آینده طراحی کمپین جدید با سورپرایز ویژه جهت رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است که با توجه به شرایط اقتصادی موجود کمپین‌ها طراحی می‌شود؛ هر ماه طرح‌های حمایتی داریم که ضمن خرید فرش مشتریان از نظر اقتصادی حمایت شوند زیرا مشتری مداری اولویت اصلی مجموعه فرش زندیه است.

وی عنوان کرد: کمپین سوم با هدف تشویق خرید مردم از مجتمع زندیه است که موفق نیز بوده است.

داوری با بیان اینکه مجتمع فرش زندیه در حوزه صادرات فرش ایرانی به کشورهای حوزه خلیج و اروپا وارد شده است، عنوان کرد: با موفقیت مجموعه فرش زندیه در بازار داخلی توانستیم در خارج از کشور نیز بازار مصرف داشته باشیم که در حال رایزنی برای دستیابی به بازارهای بزرگ نیز هستیم.

مدیرعامل مجتمع فرش زندیه شیراز با اعلام اینکه کارخانه مجتمع با آخرین تکنولوژی صنعت نساجی از کشور بلژیک و ۷۰ نفر پرسنل مشغول به کار است، ابراز کرد: در زمینه صادرات به اکثر نقاط جهان از جمله کویت، عمان، عراق، روسیه، قطر و کشورهای مجاور مراوداتی داریم و صادرات به کشورهای دیگر هم از اولویت اصلی مجتمع است.

مجتمع فرش زندیه به عنوان حامی هم استانی‌ها دارای کادری مجرب از فروشندگان و متخصصانی است که به مشتری خدمات می‌دهند و به گفته داوری، در مراحل مختلف مانند سیل شیراز و همایش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و… حمایت خود را نشان داده است.

مدیر مجتمع فرش زندیه با یادآوری اینکه مجموعه زندیه اولین تولید کننده فرش و اولین فروشگاه کشور است که استودیو تخصصی طراحی فرش دارد، ادامه داد: در استودیو طراحی فرش زندیه با هر سبک و سلیقه‌ای می‌توان فرش را با طرح و سایز دلخواه مشتریان تولید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر: کارخانه مجتمع فرش زندیه ظرفیت تولید سالیانه ۴۰۰ هزار متر مربع فرش دارد که در سراسر کشور توزیع و ارسال می‌شود.

کد خبر 4990530

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز فرش حمایت از تولید ملی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند اقامه نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: در خرید گندم، نباید اختلافی بین فروش و تحویل گندم از سوی سیلوداران باشد تخلفی از سیلوداران مشاهده شود، سیلو پلمب و متخلف به مراجع قضایی نیز معرفی می‌شوند چرا که منافع مردم خط قرمز ماست.

«حسن بهرام‌نیا» امروز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، در نشست تنظیم بازار استان با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای و مستمر از سیلوهای ذخیره گندم، اظهار کرد: موضوع بهداشت داخلی و محیطی در سیلوهای ذخیره گندم، بسیار مهم است که توسط مدیرکل اقتصادی استانداری ایلام و مدیرکل غله، باید به منظور تشدید نظارت بر سیلوها بازدید به‌صورت مستمر انجام شود و نتیجه بازدیدها به صورت یک گزارش به معاونت امور اقتصادی استانداری ارائه شود.

 وی بیان کرد: یکی از دستگاه‌های نظارتی تاثیرگذار در موضوع مواد غذایی مصرفی مردم و نظارت بر کمیت و قیمت این اقلام، تعزیرات حکومتی است که نقش مهمی در عرضه کالاهای مصرفی با قیمت مصوب و جلوگیری از احتکار دارد.

 استاندار ایلام خاطرنشان کرد: همه مدیران در هر جلسه به جایگاه حال حاضر دستگاه تحت تصدی خود اشاره و  جایگاه سال گذشته و حال حاضر خود را در مقیاس ملی متناسب با شاخص‌های تعیین شده اعلام کنند و مستندات جایگاه به رسانه‌ها ارائه شود.

 این مسئول استان ایلام، به خلع‌ ید مالک کشتارگاه دام ایلام نیز اشاره کرد و گفت: نگاه این دولت فسادستیزی است، برخی‌ها، سال ۹۶ بدون در نظر گرفتن مصالح نظام، کشتارگاهی را که آن زمان ارزش بسیار زیادی داشت با ۱۲ میلیارد تومان و اقساط سالیانه‌ی ۵۰۰ میلیون تومان به شخصی واگذار کردند که اصلاً اهلیت این کار را نداشته است و از شخصی که قرار بوده مابقی هزینه‌ی کشتارگاه را به‌صورت قسطی پرداخت کند از آن زمان تاکنون هیچ مبلغی وصول نشده بود.

 استاندار ایلام ادامه داد: خوشبختانه در این دولت با نگرش فسادستیزی کشتارگاه از دست این شخص خارج و این مجموعه دوباره به دامن بیت‌المال بازگشت.

 وی با اشاره به شعار سال‌۱۴۰۳ «جهش تولید با مشارکت مردم» و بازگشت دوباره کشتارگاه دام به بیت‌المال، گفت: ضرورت دارد پس از طی فرآیندهای قانونی، حداکثر ظرف یک‌ماه این کشتارگاه دوباره فعال شود.

 بهرام‌نیا به بحث  ساخت میدان میوه و تره‌بار به‌عنوان یکی از مطالبات مهم مردم شهر ایلام پرداخت و گفت: پس از سال‌ها و با پیگیری‌های مستمر در مرکز، یکی از مطالبات مهم مردم استان که در تنظیم بازار بسیار موثر است در دیدار با مرحوم قاسمی وزیر وقت راه و شهرسازی وقت و دستور ایشان، ۳۰ میلیارد تومان بدهکاری شهرداری ایلام برای خرید زمین میدان میوه و تره‌بار در شهر ایلام به راه و شهرسازی استان، تقسیط شد و هم‌اکنون سرمایه‌گذار میدان میوه و تره‌بار پای‌کار است که با پیگیری شهردار که تصمیم‌گیرنده اصلی است باید عملیات اجرایی این پروژه در آینده نزدیک اجرایی شود.

 وی اضافه کرد: با همکاری و اهتمام اداره‌کل راه و شهرسازی استان، سرانجام زمین به شهرداری واگذار شده است و اکنون یک سرمایه‌گذار پای‌کار، آماده است که ضروری است فرماندار با شهردار جلسه‌ای برگزار کند و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

 استاندار ایلام در این نشست با تأکید بر تشدید نظارت بر بازار و نظارت بر کمیت، کیفیت و بهداشت پخت نان، گفت: نظارت‌ها در بازار در سطح کل شهرستان‌های استان تشدید شود ارائه گزارش تامین کالاهای اساسی و پروتئینی توسط رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، ارائه گزارش آخرین وضعیت ذخایر استراتژیک توسط رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل غله، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان، ارایه گزارش اقدامات شب عید و ماه مبارک رمضان توسط توسط رییس سازمان جهاد کشاورزی استان  و صمت استان، ارائه گزارش فرمانداران شهرستان‌های تابعه در خصوص تنظیم بازار شهرستان‌ها از جمله دستور کارهای نشست امروز تنظیم بازار استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات
  • 10 تا از بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی شیراز را بشناسید!
  • جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور / ارائه تسهیلات ویژه برای خرید خودرو
  • ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های بوشهر در حال ساخت
  • در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود
  • کودکان مسلمان بریتانیایی 132 هزار دلار برای کمک به خانواده‌های فلسطینی و یمنی جمع‌آوری کردند
  • مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون شیراز
  • معرفی کمپین سفر خوشبو از برند آمبرلا
  • وقوع حریق در مجتمع تجاری زیتون در شیراز
  • نمایی از حمام تاریخی وکیل شیراز از لنز دوربین گردشگران