Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:36:46 GMT

پوشش بیمه ای «رمدسیویر» و «فاویپیراویر» نامعلوم ماند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۰۵۵۲

پوشش بیمه ای «رمدسیویر» و «فاویپیراویر» نامعلوم ماند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سجاد رضوی، افزود: در جلسه امروز، تعرفه خدمات دندانپزشکی به تصویب رسید و بنا شد در آینده نزدیک ضوابط اجرایی آن با همکاری سازمان های بیمه گر و سازمان نظام پزشکی تدوین و ابلاغ شود.

وی افزود: برخی از انسولین ها تا قبل از این تحت پوشش بیمه نبودند که با تصمیم شورای عالی بیمه سلامت، تحت پوشش قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خدمات نوزادان نارسی که مشکل شبکیه چشم داشتند، در بخش بستری و سرپایی تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

رضوی یادآور شد: مصوبه خوبی برای بیماران خاص و تالاسمی از نظر لوازم و تجهیزات مصرفی داشتیم که با توجه به تغییر قیمت ها، مورد بازنگری قرار گرفت. یکی از تصمیمات مهم امروز، تمدید گواهی اعتباربخشی بیمارستانها با توجه به شیوع کرونا در کشور بود و بنا شد که گواهی اعتباربخشی بیمارستانها تا خرداد ماه سال آینده، تمدید شود.

وی با اشاره به بررسی بیشتر و بازنگری خدمات پرستاری در منزل، گفت: شورای عالی بیمه از خدمات پرستاری در منزل حمایت جدی می کند اما به دلیل مشخص نبودن ضوابط و آیین نامه ها، به بررسی های بیشتر نیاز دارد و در جلسات آینده بحث پوشش این خدمات نیز مطرح خواهد شد.

سجادی تاکید کرد: یکی از مصوبات امروز، بازنگری در تعرفه خدمت تشخیص کووید ۱۹ بر اساس آزمایش های مولکولی و PCR بود. مقرر شد که تعرفه این آزمایش علاوه بر قیمت اعلام شده کیت تشخیصی از سوی اداره کل تجهیزات پزشکی، در بخش دولتی حدود ۵۵ هزار تومان و در بخش دولتی حدود ۱۱۸ هزار تومان باشد.

دبیر و رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت کشور گفت: در جلسه امروز گزارشی از وضعیت اجرای نسخه الکترونیک و اقدامات انجام شده توسط بخش های مختلف درگیر در این فرآیند، ارائه و مقرر شد که هر مجموعه ای بنا به شرح وظایف و زمان بندی مشخص شده، اقدامات مربوطه را انجام و گزارش آن را به شورای عالی بیمه ارائه دهد.

رضوی در خصوص پوشش بیمه ای داروهای «رمدسیویر» و «فاویپیراویر»، خاطرنشان کرد: هنوز در مورد پوشش بیمه ای این دو دارو، بحثی نشده و اگر معاونت درمان وزارت بهداشت پس از تایید کمیته علمی ستاد کرونا، مصرف آن را تایید کرد، حتما در شورای عالی بیمه سلامت مطرح و تصمیم گیری می شود.

کد خبر 4990931

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای عالی بیمه سلامت رمدسیویر ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سیما سادات لاری کووید 19 ماسک طبی سازمان نظام پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران ایرج حریرچی آلزایمر سعید نمکی هپاتیت سازمان غذا و دارو محرم 99 اهدای خون شورای عالی بیمه پوشش بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟

شادی مالکی، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی درباره زمان پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی، اظهار کرد: خودرو‌های برقی دو شرکت کرمان موتور و آرین پلاک ملی را گرفتند و منتظر دریافت پلاک تاکسی هستند. به طوری که پلاک گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک است که به پلیس راهور ارسال شود تا پلاک تاکسی این خودرو‌ها داده شود.

به گزارش شهر، وی با بیان اینکه طبق گفته شورای عالی ترافیک ظرف دو هفته آینده وضعیت پلاک گذاری تاکسی‌های برقی تعیین تکلیف می‌شود، گفت: رنگ تاکسی‌های برقی طبق مصوبه شورای عالی ترافیک آبی فیروزه‌ای است و باتوجه به اینکه پروژه برقی سازی جدید است و خودرو‌هایی که در گام‌های اول وارد کشور شدند مشکی و سفید هستند؛ مقرر شد تا این خودرو‌ها از طریق نصب برچسب‌های آبی فیروزه‌ای اجازه تردد در شهر را بگیرند.

مالکی با بیان اینکه ثبت سفارش‌های بعدی به رنگ آبی فیروزه‌ای خواهد بود، خاطرنشان کرد: فراخوان خودرو‌های برقی تا پایان هفته جاری منتشر می‌شود و وارد مرحله واگذاری به رانندگان خواهیم شد. در این فرایند تسهیلاتی را شهرداری تهران و تسهیلاتی را خودروساز ارائه می‌کند که امیدواریم که با استقبال رانندگان مواجه شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی درباره خدمات پس از فروش خودرو‌های برقی هم عنوان کرد: تمام خودروساز‌های داخلی که اقدام به واردات این خودرو‌ها کرده اند خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهند. به طوری که کرمان موتور تعمیرگاه خدمات پس از فروشش را در هفته آینده راه اندازی و افتتاح خواهد کرد. باتوجه به اینکه این خودرو‌ها در گام‌های بعدی توسط این شرکت‌ها داخلی سازی می‌شوند، هر شرکت موظف به خدمات پس از فروش خواهد بود.

وی با اشاره به موضوع تعهدات وزارت کشور برای ورود ون‌های تازه نفس به سیستم حمل و نقل عمومی گفت: وزارت کشور از محل ۶۴۰ ونی که قرار بود به ما تحویل بدهد، ۱۹۲ ون را تحویل داده که ۴۰ ون پلاک گذاری نشده است. علت تاخیر وزارت کشور این است که این نهاد در انتظار الحاقیه‌ای است که با ایران خودرو بسته شود و به دنبال آن به بقیه تعهدات خود عمل کند که شهرداری به طور مستمر پیگیر موضوع است.

دیگر خبرها

  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای‌عالی بیمه
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد