Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای طلاجات کودکان در "شهرکرد" خبر داد و گفت: ۲۰ میلیارد ریال زیورآلات از وی کشف شد.

 سردار "غلامعباس غلامزاده" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت طلاجات و زیورآلات از کودکان دختر در محله‌های شهرکرد، ماموران پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا با فعال سازی اکیپ‌های گشت زنی محسوس و نامحسوس و پوشش کامل مناطق و اقدامات ویژه علمی و تخصصی و با انجام تحقیقات وسیع صورت گرفته مشخص شد سارق با استفاده از یک دستگاه پژو پارس در محله های خلوت و مکان‌های سرگرمی کودکان دختر به صورت حرفه ای زیورآلات آنان را به سرقت می برد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: تحقیقات ماموران برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه با انجام یک سری اقدامات پیچیده مخفیگاه سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی دستگیر شد.

سارق طلاجات کودکان شهرکرد دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: سارق در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی نسبت به خود شد، که در مواجهه با دلایل و مدارک پلیسی چاره ای جز اعتراف نداشت و به سرقت به عنف ۲۰ میلیارد ریال زیورآلات کودکان با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

به گفته سردار غلامزاده ، با تلاش شبانه روزی ماموران همدست سارق شناسایی و دستگیر شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا رکنا سرقت پلیس سرگرمی اخبار حوادث پژو انتظامی مرد دختر بچه حوادث شهرکرد شهرکرد اخبار چهارمحال و بختیاری حوادث تهران اخبار تهران ایران فیلم قتل مرد عکس قاتل شیطان صفت دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علیرضا شائینی شامگاه گذشته در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت به عنف راننده آژانس در شاهرود که در آن سارق با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری کرده بود ماموران کلانتری ۱۳ البرز شناسایی و دستگیری سارق را در اولویت کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: مامور قلابی دستگیر شد

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت سارق شدند، اضافه کرد: تیمی از ماموران کلانتری طی یک عملیات ضربتی در کمتر از ۴۸ ساعت سارق را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ شائینی تصریح کرد: ضمن اعتراف متهم به زورگیری پرونده تکمیل و همراه وی به دادسرا اعزام شد.

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به اینکه برقراری امنیت پایدار در جامعه نیازمند مشارکت همگانی با پلیس است از شهروندان خواست اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل انتظامی را به سرعت از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

همچنین جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی شهرستان گرمسار خبر داد.

سرهنگ سید علی میراحمدی دافزود: مأموران انتظامی گرمسار، حین گشت زنی هدفمند در شهرستان به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین به راکبی مردی جوان مشکوک که با استفاده از اصل غافلگیری وسیله نقلیه را متوقف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده توسط پلیس مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است، اضافه کرد: کارشناسان ارزش موتور سیکلت مکشوفه را ۷ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ میراحمدی با اشاره به این که فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و در چهارچوب قانون با هرگونه فعالیت مجرمانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228122 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد