Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزئیاتی بیشتر از ماجرای تجمع افرادی با پرچم طالبان در پارک ملت تهران از دستگیری ۱۹ نفر در این خصوص خبر داد.

 سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح کاشف پلیس آگاهی که ظهر امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درباره جزئیات بیشتر از ماجرای تجمع افراد منتسب به گروهگ تروریستی طالبان در پارک ملت تهران گفت: همه ساله در روز عید قربان عزیزان افغانستانی که بعضاً به صورت غیرقانونی نیز وارد کشور شده‌اند با حضور در میدان آزادی و برخی دیگر از فضاها این روز را به یکدیگر تبریک می‌گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال در روز عید قربان به دلیل پوشش انتظامی میدان آزادی برخی از این افراد در پارک ملت تجمع کردند که در میان این تجمع نیز متاسفانه چند نفری اقدام به نمایش پرچم طالبان کردند.

رحیمی با بیان اینکه پلیس بلافاصله وارد عمل شد، گفت: با تحقیقات انجام شده 19 نفر از این افراد بازداشت شدند. که از این میان پنج نفر از آنها از عوامل اصلی، تهیه‌کنندگان پرچم، تهیه تصاویر و انتقال تصاویر به شبکه‌های معاند بودند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه این پنج نفر پس از تشکیل پرونده به زندان منتقل شدند، گفت: مابقی این افراد که عمدتا اتباع غیرمجاز و غیرقانونی هستند در حال طرد از کشورند.

رحیمی درباره خبر منتشر شده پیرامون دوئل  مسلحانه دو پسر بر سر دختری در سعادت آباد نیز گفت: ماجرا این طور بوده که دو گروه از افراد سابقه‌دار درباره فروش مواد مخدر و مسائل غیراخلاقی اخلاقی با یکدیگر اختلاف داشتند. آنها یک هفته قبل از درگیری در سعادت آباد ، در یکی از محلات شرق تهران با هم درگیر شده بودند و پس از آن هم در منطقه سعادت‌آباد با یکدیگر درگیر شدند. در حال حاضر تمام آنها را بازداشت کردیم.

وی درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای متهمان دستگیر شده از سوی پلیس نیز گفت:  تمام اماکن انتظامی اعم از بازداشتگاه‌ها روزی دو بار ضدعفونی شده و ضوابط بهداشتی در آنها رعایت می‌شود. خوشبختانه تاکنون نیز مواردی از کرونا در بازداشتگاه‌ و تحت‌نظرگاه‌های پلیس مشاهده نشده است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سعادت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیش‌تر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین که در در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منطور کاهش جرم و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است، اما سلاح در دسترس مجرمان هست و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتما اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • تصاویر تجمع زنان چادری در حمایت از طرح حجاب پلیس در تهران
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب