Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: کیفیت بالا و وجود تنوع دو ویژگی برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه هنری کردستان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد روح‌الامینی ظهر امروز در جریان بازدید از پردیس سینمایی بهمن سنندج و حوزه هنری استان کردستان، از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه در بخش‌های مختلف قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه این بازدید در نشست مشترک مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی و حوزه هنری استان کردستان، گفت: هم‌افزایی مابین سازمان‌های زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی یک امر لازم و ضروری است و عملی کردن این مهم زمینه‌ساز رسیدن به اهداف متعالی مدنظر است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های در اختیار، گفت: برای توسعه هر چه بیشتر فعالیت‌ها و دستیابی به هم‌افزایی و همچنین تحقق ماموریت‌های مشترک باید همکاری بین تمامی مجموعه‌های متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی از جمله حوزه هنری، خبرگزاری مهر و سایر نهادها بیشتر شود.

روح‌الامینی با اشاره به بازدید از مجموعه پردیس سینمایی بهمن سنندج، افزود: این مجموعه با ظرفیت‌های بالای خود یک پتانسیل بسیار ارزشمند برای استان است که می‌تواند در ارتقای سطح فرهنگ و هنر و برگزاری برنامه‌های متناسب با اهداف سازمان در استان کمک نماید.

وی حوزه هنری استان را به‌ عنوان بازوی هنری سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: با توجه به ظرفیت بسیار خوب مجموعه حوزه هنری استان کردستان می توانیم در این استان شاهد اتفاقات بسیار خوب فرهنگی و هنری باشیم.

 وی ضمن تقدیر از رئیس حوزه هنری استان کردستان و با تمجید از مجموعه فعالیت‌های گسترده این نهاد در راستای اعتلای مسائل فرهنگی و هنری، بیان کرد: در بحث ساختمان، نیروی انسانی، ایجاد تعامل با دیگر نهادها ها و سازمان های فرهنگی هر آنچه که در توان داشته باشیم را برای مجموعه سازمان تبلیغات و حوزه هنری استان به کار خواهیم گرفت.

حوزه هنری مرجعی قابل اعتماد در بخش فرهنگ وهنر استان است

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست با قدردانی از تلاش و همت مجدانه حوزه هنری استان کردستان، گفت: خوشبختانه ارتباط بسیار خوب و دوسویه ای فی مابین سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری در استان وجود دارد.

وی افزود: حوزه هنری در استان به عنوان یک مرجع هنری و فرهنگی توانسته است به آن جایگاهی که شایسته آن است دست پیدا کند و همواره ما در سازمان از اقدامات و فعالیت‌های بسیار ارزشمند حوزه هنری در بخش های مختلف هنری و فرهنگی حمایت کرده و به آن افتخار کرده‌ایم.

وی ضمن اشاره به تعامل مثبت و سازنده بین تمامی نهادها و سازمان‌های زیرمجموعه تبلیغات اسلامی در استان کردستان، گفت: خوشبختانه در سایه این تعامل و همکاری شاهد فعالیت‌های خوبی در تمامی بخش‌ها هستیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان حوزه هنری کیفیت مدیریت حوزه هنری استان کردستان سازمان تبلیغات اسلامی حوزه هنری فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سیدعباس دهقان در نشستی با مدیرمسئولان آموزشگاه‌های آزاد هنری استان یزد، افزود: مطابق بند"ل" ماده ۱۳۹ قانون مالیات‌های مستقیم بر آموزشگاهها، این صنف از پرداخت مالیات معاف هستند. 
وی تاکید کرد: آموزشگاه‌ها برای معاف از مالیات می‌بایست فرم اظهارنامه مالیاتی و دفتر اسناد مالی داشته باشند و فعالیت اقتصادی نیز در آموزشگاه آزاد هنری نداشته باشند. 
وی در ادامه با اشاره به حمایت از آموزشگاه‌های آزاد هنری استان اظهار داشت:در راستای تداوم فعالیت هنری و همچنین تجهیز نمودن آموزشگا‌ها پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه بر مبنای تعرفه سه ماهه آخر سال گذشته به دفتر بر نامه ریزی و آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد. 
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، ادامه داد: همچنین معرفی نامه برای اخذ تسهیلات بانکی طبق درخواست تسهیلات تبصره ۱۶ توسط واحد اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به آموزشگاه‌های آزاد هنری انجام می‌شود. 
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، بر اخذ کارت صلاحیت تدریس توسط هنرآموزان آموزشگاه‌ها تاکید کرد و گفت:هنرآموزان مشغول در آموزشگاه‌ها موظف به داشتن کارت صلاحیت تدریس می‌باشند. 
وی تاکید کرد: آموزشگاه‌هایی که دارای مجوز قدیمی هستند پیگیری لازم برای دریافت مجوز دائمی از سامانه sso.farhang.gov.ir را انجام دهند. 
دهقان در بخش دیگری از سخنانش رعایت شئونات اسلامی، نصب نرخنامه و مجوز فعالیت، ارائه گزارش‌های سه ماهه آموزشگاه را در سامانه مربوطه را مورد تاکید قرارداد. 
لازم به ذکر است ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری در رشته‌های تخصصی نمایش، تجسمی، موسیقی، خوشنویسی و هنر‌های سنتی با مجوز دائمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در سطح استان فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • مقاومت ترموود در برابر آتش یک ویژگی مهم این چوب صنعتی است
  • فردا جمعه آخرین فرصت شرکت در آزمون نهایی«زندگی با آیه‌ها»
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • ویژگی‌های اسکنر لابراتواری و اسکنر مدیت
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • خرید انواع کمپرسور دانفوس Danfoss  از مایاکول
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است