Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@22:14:01 GMT

رونمایی از رحمان رضایی در بازی قهرمانی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۰۶۶۷

رونمایی از رحمان رضایی در بازی قهرمانی پرسپولیس

مدافع سال های نه چندان دور تیم ملی، به عنوان مدیر فنی ذوب آهن منصوب شد.

به گزارش ورزش سه، رضایی که سرمربیگری رایکای بابل را برعهده داشت، در هفته های گذشته گزینه پرویز مظلومی برای مربیگری در تیم جوانان بود اما این پیشنهاد را رد کرد تا در عرصه باشگاهی به کارش ادامه دهد. حالا رحمان به عنوان مدیر فنی در کنار ذوب آهن خواهد بود تا تجربیات خود را در اختیار کادرفنی و بازیکنان این تیم قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جمشیدی رییس هیئت مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن که پس از تغییر و تحولات مدیریتی به مرد اول مدیریت این باشگاه تبدیل شده، او را در حالی در پست مدیرفنی منصوب کرد که ذوب آهن در هفته های اخیر نتایج نامطلوبی را با هدایت لوکا بوناچیچ گرفته و خطر سقوط را احساس می‌کند.

 

قرار است امروز رحمان رضایی به اصفهان برود و در تمرین به ذوبی ها معرفی شود. او از جمله لژیونرهای موفق فوتبال ایران است که سال ها در سری آ بازی کرد و پیراهن تیم ملی را هم بر تن داشت.

 

ذوب آهن با ۲۶ امتیاز از ۲۷ بازی در رتبه سیزدهم قرار دارد و وضعیت خطرناکی را تجربه می‌کند. آن ها این هفته در حالی به مصاف پرسپولیس خواهند رفت که این دیدار بازی قهرمانی سرخ هاست و آن ها امیدوارند که پیش از جشن قهرمانی ذوب آهن را شکست دهند.

 

نکته جالب این که رحمان رضایی یک فصل در تیم پرسپولیس به میدان رفت و بعد از ترک لیورنو در سال ۱۳۸۷ به عنوان بمب نقل و انتقالاتی سرخ ها از سری آ به این تیم رفت و حالا به عنوان مسئول فنی برابر پرسپولیس حضور خواهد یافت.

 

این در شرایطی است که هنوز شرح وظایف و اختیارات رحمان رضایی علنی نشده و همچنین مشخص نیست که او روی نیمکت حضور خواهد داشت یا خیر؟

رحمان رضایی ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحمان رضایی ذوب آهن اصفهان رحمان رضایی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سفینه فضایی جدید کریستیانو رونالدو؛ فراری مدل دیتونا ‏SP3‏ / عکس

یک سوپرماشین دیگر در گاراژ خودروهای لوکس کریستیانو رونالدو.

طرفداری | کریستیانو رونالدو قبل از پیوستن به تیم ملی پرتغال، در خیابان‌های پایتخت کشورش از فراری دیتونا SP3 جدید خود که 2 میلیون یورو قیمت دارد، رونمایی کرد.

فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال که در حال حاضر در اردوی کشورش حضور دارد پیش از سفر به اسلوونی از جدیدترین ماشین خود در خیابان‌های پرتغال رونمایی کرد. رونالدو اخیراً این مدل جدید فراری را که توسط حساب اینستاگرام Lisbon Cars "سفینه فضایی جدید" او نامیده شده است، به مجموعه‌ سوپرماشین‌های خود که گفته می‌شود ارزشی بیش از 18 میلیون پوند دارد، اضافه کرده است.

فراری مدل دیتونا SP3

جدیدترین سوپرماشین کریستیانو رونالدو مدل جدیدی از خودروهای فراری است که به قوی‌ترین موتور احتراق داخلی که تا به امروز توسط این شرکت مشهور ایتالیایی ساخته شده است مجهز شده و 840 اسب بخار قدرت و 697 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو می‌تواند در 2.85 ثانیه از 0 به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن هم 340 کیلومتر در ساعت است. از این تعداد تنها 599 دستگاه در دنیا تولید شده و قیمت آن هم همانطور که گفته شد نزدیک به 2 میلیون یورو است.

کریستیانو رونالدو پس از غیبت در بازی پرتغال مقابل سوئد برای استراحت در عربستان سعودی، به تیم ملی بازگشته است و در بازی سه‌شنبه مقابل اسلوونی برای تیم روبرتو مارتینز بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: نگاهی به خودروهای لوکس و گرانقیمت کریستیانو رونالدو ماشین فراری مدل دیتونا ‏SP3

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • رونمایی از سریال مورد علاقه مسی؛ گیم آو ترونز، انتخاب اسطوره آرژانتینی
  • مهم‌ترین دلیل شکست شوکه‌کننده مدافع قهرمانی
  • از ستاره های استقلال در میدان گمرک هم زیاد است! | چشمانم رنگ آبی را نمی‌بیند | ما که قهرمانی‌های استقلال را ندیده‌ایم
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • رونمایی از سفینه فضایی جدید کریستیانو رونالدو؛ فراری مدل دیتونا ‏SP3‏ / عکس
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • رونمایی مسعود شجاعی از سه بازیکن در سال جدید