Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت‌الله ترکی بعدازظهر سه‌شنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به ادغام دو وزارتخانه‌ی راه و ترابری و مسکن و شهرسازی در سال ۹۰ اظهار داشت: این طرح از همان ابتدا مشکلات زیادی را با توجه به تفاوت حیطه‌ی فعالیت تخصصی این دو وزارتخانه ایجاد کرد.

وی بابیان اینکه اکنون اصلاح ساختار سازمانی وزارت راه و شهرسازی هم در حیطه‌ی ملی و هم استانی به‌عنوان مهم‌ترین رویکرد این وزارتخانه در دستور کار قرار دارد، افزود: چهار اداره کل مستقل در حوزه راه و شهرسازی استان سمنان در این راستا ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف‌گذاری‌های اولیه از طرح ادغام محقق نشد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی بابیان اینکه این طرح در صورت موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور اجرایی می‌شود، یادآور شد: با توجه به تفکیک‌ها و ادغام‌های انجام‌شده در وزارت راه و شهرسازی می‌توان چنین نتیجه گرفت که تاکنون هدف‌گذاری‌های اولیه محقق نشده است و باید این رویه اصلاح شود.

ترکی با اشاره به اینکه برای تحقق دو اداره‌ی کل مستقل در حوزه‌ی مسکن و شهرسازی و همچنین راهداری، حمل‌ونقل و لجستیک ایجاد می‌شود، گفت: با تصویب این طرح درمجموع چهار اداره کل مستقل در حوزه‌ی شرق و غرب استان سمنان ایجاد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بر این اساس تمامی اقدامات در حوزه ساخت، مرمت و نگهداری جاده‌ها در حیطه‌ی فعالیت ادارات راهداری، حمل‌ونقل و لجستیک خواهد بود، ابراز کرد: رفع مشکلات پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان و شرق این استان در دستور کار قرار می‌گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اختصاص بخشی از سه درصد سهم توازن به پروژه‌های راه و شهرسازی این استان بیان کرد: پیگیری تخصیص‌های استانی نیز برای رفع مشکلات پروژه‌های این مجموعه نقش‌آفرین است.

کد خبر 4990945

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی استانداری سمنان راهسازی راه و شهرسازی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند اقامه نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بارش باران ایجاد می شود اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خوشنویس ظهر چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان که به میزبانی اداره بهزیستی در مرکز نگهداری فرزندان فاقد سرپرست و ایتام شکوفه‌های صالح برگزار شد، اظهار کرد: هفته گذشته اداره راه و شهر سازی در شهرستان با معرفی رئیس جدید آن اداره تأسیس شد.

فرماندار خلیل آباد بیان کرد: همه رؤسای ادارات در شهرستان خلیل آباد باید شاخص‌های فعالیت کاری خود را در سال ۱۴۰۳ به فرمانداری اعلام کنند و در پایان سال همین شاخص‌ها توسط مردم ارزیابی خواهد شد.

وی با بیان اینکه رؤسای ادارات باید به صورت میدانی فعالیت کند، گفت: هر مدیر اداره باید با حضور در مرکز استان و ارتباط با مدیر کل مرتبط پیگیر مطالبات شهرستان باشد و در سال جاری مدیران کلی که به شهرستان سفر می‌کنند، باید با دست پر حضور یابند و جلسات به صورت کاربری برگزار شود.

خوشنویس افزود: در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام گرفته است همه رؤسای ادارات باید با برنامه حرکت کنند و در این راه با هیچکس تعارف ندارم.

فرماندار خلیل آباد تمامی رؤسای ادارات را به رعایت کامل اداری فراخوان خواند و عملیات وعده صادق را یک عملیات بی نظیر در طی ۷۵ سال گذشته به اسرائیل نام برد.

وی اظهار کرد: وعده صادق تمامی معادلات دشمنان را بهم ریخت و متوجه شدند ایران اسلامی چون کوه در برابر استکبار جهانی آنان ایستاده است.

خوشنویس گفت: حداقل ۱۰ کشور رژیم صهیونیستی را در حملات گذشته به کنسولگری ایران کمک کردند که ایران اسلامی نشان داد که توان لازم را برای مقابله با بزرگترین ابرقدرت‌ها را داریم.

فرماندار خلیل آباد با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران، هفته کار و کارگر، هفته معلم، هفته سلامت و روز شوراها از تلاش‌های این دستگاه‌ها در اجرای امور محوله تقدیر کرد.

وی اقدامات صورت در ستاد خدمات سفر شهرستان را ستود و ضمن تقدیر از رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری، از همت والای مردم در ایام ماه رمضان و راهپیمایی روز جهانی قدس از دست اندرکاران به نیکی یاد کرد.

تکریم ارباب رجوع و پاسخ گویی صحیح به مردم

در این جلسه حجت الاسلام محمد علی دستجردی، امام جمعه شهرستان خلیل آباد با بیان احادیثی از ائمه اطهار به بحث عمل صالح اشاره کرد و با اعلام اینکه بعضی از ادارات در شهرستان باید قوی‌تر در مسائل ورود داشته باشند افزود: تکریم ارباب رجوع و پاسخ گویی صحیح به مردم توسط زیر مجموعه‌ها در ادارات را خواستار شد.

دستجردی بدون ذکر نام از تعدادی از ادارات شهرستان تقدیر کرد و گفت: الحق این ادارات به خوبی کار کرده‌اند و در مناسبت‌ها حضور فعال دارند ولی بعضی از ادارات خیلی ورود ندارند که اگر نیاز باشد اعلام خواهم کرد.

در این جلسه رؤسای ادارات آموزش و پرورش، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی و نیز رؤسای شوراهای اسلامی شهر، شهرستان و بخش گزارشی از اقدامات و خواسته‌های خود را به نمایندگی از کلیه شوراهای اسلامی مطرح کردند.

کد خبر 6087822

دیگر خبرها

  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان