Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:09:34 GMT

اهدا خون خبرنگاران بوشهری به مناسبت روز خبرنگار+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۰۷۸۷

اهدا خون خبرنگاران بوشهری به مناسبت روز خبرنگار+ عکس

به همت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر، جمعی از خبرنگاران بوشهری به مناسبت هفته انتقال خون و ایام روز خبرنگار، خون اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،  وحید امیر ظهر امروز در حاشیه پویش نذر خون خبرنگاران بوشهری اظهار داشت: خبرنگاران بوشهری در اقدامی خداپسندانه با حضور در مرکز انتقال خون بوشهر به مناسبت هفته انتقال خون و ایام روز خبرنگار، خون خود را برای استفاده نیازمندان اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب‌رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر افزود: به دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر شماری از اهالی رسانه در قالب تشکل‌های مختلف رسانه‌ای ازجمله بسیج رسانه و انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با حضور در مرکز انتقال خون اقدام به این حرکت خداپسندانه کردند.

 

وی بیان کرد: هدف از این کار تشویق قشرهای مختلف مردم برای اهدا خون است در شرایطی که استان درگیر بیماری کرونا است، نیاز به خون بیش از گذشته احساس می‌شود و تلاش کردیم با این حرکت گامی در جهت تشویق مردم برای اهدا خون برداشته باشیم.

امیر با تقدیر از همکاری اداره کل انتقال خون استان بوشهر گفت: در مرکز انتقال خون استان تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده و هم استانی‌ها با آسوده‌خاطری می‌توانند خون خود را اهدا کنند.

در حاشیه این ویژه‌برنامه، نرگس عبیدی مدیرکل انتقال خون استان با حضور در محل اهدا خون از اقدام خبرنگاران استان قدردانی کرد و گفت: این اقدام به موقع اهالی رسانه، فرهنگ خوبی برای تشویق مردم استان برای اهدا خون است و نکته مهم این است که اهدا خون مختص به آقایان نیست و از بانوان هم استانی هم تقاضا داریم در این حرکت پیش‌قدم شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا نذر خون اهداء خون بوشهر روز خبرنگار خبرنگاران بوشهری خبرنگاران بوشهری استان بوشهر انتقال خون اهدا خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با پنجشنبه (۶ اردیبهشت) محمد رهاوی یکی از کارکنان زندان مرکزی یزد با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۴ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد و با این اقدام موجب تداوم پنجشنبه‌های مهربانی ستاد دیه یزد شد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام گفت: این اقدام را به نیت خشنودی خداوند متعال و جهت شادی روح اموات اهدا کردم و امیدوارم با این اقدام دل یک خانواده شاد شود.

گفتنی است بسیاری از خیران استان یزد پنجشنبه‌ها با حضور در ستاد دیه استان مبالغ مورد نظر خود را جهت شادی روح اموات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میک نند که این اقدام در قالب پویش رضوان و پنجشنبه‌های مهربانی در این استان معروف شده است.

دیگر خبرها

  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست