Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@18:17:49 GMT

زلزله ۵.۲ ریشتری در مالاتیای ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۰۸۱۶

زلزله ۵.۲ ریشتری در مالاتیای ترکیه

ساعتی پیش زلزله‌ای با قدرت ۵.۲ ریشتر منطقه پوتورگه در استان مالاتیای ترکیه را لرزاند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ساعت 12:37 دقیقه به وقت محلی ترکیه زلزله ای به قدرت 5.2 ریشتر منطقه پورتورگه در استان مالاتیا از استانهای مرکزی ترکیه را لرزاند.

نیروهای ژاندارمری و امدادی به محل حادثه اعزام شده اند اما تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی مخابره نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زلزله در عمق 7.2 کیلومتری زمین رخ داده است.

زلزله در استان آدیامان نیز احساس شده است.


 

R1396/P/S8,1414/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ترکیه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ترکیه پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ گزارش سازمان ملل: کره شمالی احتمالا به توانایی نصب تجهیزات هسته‌ای روی موشک دست یافته است ۲ پیروزی روسیه در مسابقه با آمریکا بر سر تولید سریع‌تر واکسن کرونا ۳ اعلام تاریخ تولید واکسن کرونای ساخت موسسه "وکتور" روسیه ۴ چاووش‌اوغلو: ایزدی‌ها از قتل‌عام داعش نجات یافته اما به چنگ پ.ک.ک افتادند ۵ اولین اظهار نظر وزیر خارجه جدید لبنان؛ تاکید بر لزوم همکاری با سوریه ۶ مستند «خانه عنکبوت»؛ نفوذ اطلاعاتی جهاد اسلامی به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اسرائیل ۷ عمران خان : میانجی‌گری پاکستان میان ایران و عربستان پیشرفت کُندی داشته است ۸ حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه و حومه دمشق دفع شد مهمترین اخبار بین الملل آلمان لانه امن تروریست‌ها/ وزارت خارجه برلین را پاسخگو کند مصاحبه|سلطان‌شاهی: انتخابات زودهنگام گزینه نتانیاهو برای فرار از سقوط است مستند «خانه عنکبوت»؛ نفوذ اطلاعاتی جهاد اسلامی به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اسرائیل گفت‌وگو| تحلیلگر عراقی تشریح کرد: چالش‌ها و موانع برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است قالیباف: باید در ۵ سال آینده به ثبات اقتصادی بدون نفت برسیم گفت‌وگو| تحلیلگر عراقی تشریح کرد: چالش‌ها و موانع برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: اصلاح ساختارهای اقتصادی، بودجه ریزی و مالیاتی مهمترین چالش‌های دولت آینده است گزارش| غول گرانی بازار میوه و تره‌بار را بهم ریخت؛ آیا میوه‌جات داخلی هم با "دلار" خرید و فروش می‌شود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان بر لزوم مهار افسارگسیختگی رژیم صهیونیستی تاکید کرد

اردوغان در گفتگو با امیر قطر بر لزوم افزایش تلاش‌های جهان اسلام به منظور متوقف ساختن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و مجازات آن به خاطر جنایت‌های علیه بشریت تاکید کرد.

 به نوشته روزنامه دیلی صباح، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در گفت‌وگوی تلفنی با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه به بررسی روابط بین دو کشور و اوضاع انسانی در نوار غزه پرداخت.

در این گفتگو دو طرف درباره روابط دو کشور، اوضاع منطقه‌ای و بین‌الملل، درگیری در نوار غزه و اوضاع انسانی در این باریکه پرداختند.

وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که اردوغان بر لزوم افزایش تلاش‌های جهان اسلام به منظور متوقف ساختن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و مجازات آن به خاطر جنایت‌های علیه بشریت تاکید کرد.

رئیس جمهور ترکیه بر لزوم مهار افسارگسیختگی رژیم صهیونیستی و در پیش گرفتن رفتار خردمندانه به منظور ممانعت از گسترش تنش‌های منطقه‌ای تاکید کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اردوغان بر لزوم مهار افسارگسیختگی رژیم صهیونیستی تاکید کرد
  • زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی مجن شاهرود
  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۹ ریشتری حوالی مجن شاهرود رخ داد
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۶.۵ ریشتری پاپوآ گینه‌نو را لرزاند
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • زلزله ۳.۷ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • وقوع زلزله ۳/۷ ریشتری در سرپل ذهاب