Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت : 4 نفر سارق حرفه ای و سابقه دار با 17 فقره سرقت از اماکن خصوصی در بجنورد دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ مقصود رستگار  با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام چند مورد سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان بجنورد موضوع برای دستگیری سارق و یا سارقان با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بااشاره به اینکه در این رابطه کارآگاهان اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را شروع کردند، افزود: بعد از گذشت مدت کوتاهی سارقان و محل های اختفایشان شناسایی شدند. 

این مقام انتظامی ادامه داد: بعد از شناسایی محل اختفای متهمان، کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل های مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: در نهایت در چند عملیات جداگانه و غافلگیرانه 4 نفر سارق حرفه ای دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شدند. 

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به 17 فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان بجنورد اعتراف کردند، یاد آور شد: این افراد بعد از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی سارق حرفه ای نیروی انتظامی خراسان شمالی رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی سرقت از اماکن خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به وقوع یک فقره زورگیری در یکی از محلات حاشیه شاهین شهر گفت: با اعلام اینکه ۲ فرد ناشناس در ساعات پایانی شب با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقدی یکی از شهروندان کرده و متواری شده بودند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ هادی کیان مهر افزود: با جمع آوری سرنخ‌های موجود سارقان در کمتر از ۴۸ ساعت در مخفیگاه خود در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه به همراه یک قبضه سلاح سرد در بازرسی از مخفیگاه سارقان گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس تا کنون به ۴ فقره زور گیری و سرقت تلفن همراه شهروندان برای درآوردن خرج اعتیاد خود اعتراف کردند.

دیگر خبرها

  • رمزگشایی ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در ساری
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • ۲۵ سارق در عملیات ۷۲ ساعته پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی و دولتی در مروست