Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه سومین مرحله از طرح کاشف در مقر پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران گفت: در این طرح ۲۴۴ سارق با سوابق متعدد که در قالب ۴۹ باند اقدام به سرقت، زورگیری و گوشی‌قاپی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: ۵۳ نفر از محکومین فراری که سال‌های متمادی خود را معرفی نکرده بودند نیز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کشف 8 قبضه سلاح جنگی و سلاح سرد در این طرح خبر داد.

سردار رحیمی با بیان اینکه قتل، تجاوز، سرقت مسلحانه، جعل و کلاهبرداری از جمله جرایم متهمان دستگیر شده در طرح کاشف 3 است اعلام کرد: ۷۰درصد از دستگیرشدگان سابقه دار هستند.

۴باند مهم کلاهبرداری دارای ۱۶۰۰فقره جعل و کلاهبرداری و ۳باند هم که ۸ مورد قتل انجام داده بودند شناسایی و دستگیر شدند

سردار رحیمی گفت: در این مرحله از طرح کاشف، ۴باند مهم کلاهبرداری دارای ۱۶۰۰فقره جعل و کلاهبرداری و ۳باند هم که ۸ مورد قتل انجام داده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی از شناسایی باند ۱۰نفره ای خبر داد که ۲۰کیلوگرم طلا از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: باند سه نفره ای قبل از اینکه قتل را مرتکب شوند، دستگیر شده و دو قبضه سلاح گرم از آنها کشف شد.

وی گفت: سارقانی که در کهریزک پس از قتل صاحبکار خود دو دستگاه خودرو را سرقت کرده بودند هنگامی که قصد خروج از مرزها را داشتند دستگیر شدند.این افراد به قتل یک نفر دیگر در شمال کشور اعتراف کردند.

باند سه نفره ای قبل از اینکه قتل را مرتکب شوند، دستگیر شده و دو قبضه سلاح گرم از آنها کشف شد.



وی از دستگیری سارقان زورگیری که در غرب و جنوب غرب پایتخت، تحت عنوان مسافرکش مردم را سوار خودرو کرده و سپس اموالشان را می دزدیدند، خبر داد.

سردار رحیمی گفت:باند دیگر، باند ۵ نفره ای است که اعضای آن همگی سابقه دار بوده و تنها در یکی از سرقت هایشان از یک منزل، ۴میلیارد تومان به دست آورده بودند.

باند سازنده طلای کم عیار نیز متلاشی شد این افراد ۴۰۰کیلو مس را با طلا مخلوط می کردند



فرمانده انتظامی پایتخت گفت: باند جعل اسنادی که با جعل نام و نشان نهادهای مختلف و با دریافت وجوه زیادی ازخانواده های اطراف زندان،فیش تقلبی به آنها می فروخت، متلاشی شد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: باند سازنده طلای کم عیار نیز متلاشی شد این افراد ۴۰۰کیلو مس را با طلا مخلوط می کردند.

وی درباره باند پلیس تقلبی گفت: این باندی دارای۶۷شاکی است، تحت عنوان مامورین به پارک ها رفته و از دختران و پسران جوان اخاذی می کردند که دستگیر شدند.

سردار رحیمی با اعلام این مطلب که مردم بدانند شرکت رسمی لیزینگ خودرو در کشور نداریم افزود: وقتی خود شرکت های داخلی در این مسئله مشکل دارند چطور مردم به شرکت هایی که ادعا می کنند وارد کننده خودروی خارجی با قیمت ارزان هستند، اعتماد می کنند‌. در روزهای اخیر، ۲هزار نفر قربانی ۴ شرکت دروغین شده که ۱۵نفر از اعضای این باند دستگیر شده اند.

۲۰نفر از قاچاقچیان مطرح و عمده دستگیر و از آنها ۵هزار اقلام قاچاق شامل ۳۰۰هزارمتر پارچه خارجی و ۵تن گردو و بادام خارجی کشف شد



رئیس پلیس تهران بزرگ گفت:۲۰نفر از قاچاقچیان مطرح و عمده دستگیر و از آنها ۵هزار اقلام قاچاق کشف شد. بخشی از این کالا ها شامل ۳۰۰هزارمتر پارچه خارجی و ۵تن گردو و بادام خارجی هستند.همچنین ۱۲میلیارد تومان ارزش کالای قاچاق مکشوفه برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در ۴ماهه اول امسال، ۴۲درصد افزایش کشفیات در حوزه قاچاق کالا داشتیم، ادامه داد: در ۴ماهه اول سال، ۳۹ پرونده زمین خواری را بررسی کردیم و ۷ و نیم هکتار زمین که ارزشش بالغ بر هزار میلیاردتومان است، از چنگ زمین خواران خارج شد و در این رابطه ۲۲نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/

20 / 20 فرمانده انتظامی پایتخت سردار حسین رحیمی کاشف 3 مقر پلیس آگاهی دستگیری 244 سارق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی پایتخت سردار حسین رحیمی کاشف 3 مقر پلیس آگاهی دستگیری 244 سارق فرمانده انتظامی پایتخت دستگیر شدند سردار رحیمی دستگیر شده پایتخت گفت نفره ای کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک

 سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱قرار گرفت.

او  ادامه داد: با مراقبت ، اشراف و تلاش شبانه روزی پس از انجام اقدامات فنی مخفیگاه سارقان شناسایی ، پس از هماهنگی قضایی در ساعت ۴ بامداد مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ در دو اقدام عملیاتی منسجم و حساب شده هر پنج متهم در مخفیگاه دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت که در شهرستان همجوار به سرقت رفته بود کشف شد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک سرهنگ افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۵ فقره انواع سرقت از قبیل : ۳ دستگاه موتورسیکلت ، ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو ، ۲ مورد سرقت از مدارس اعتراف کردند.

سرهنگ میررضایی گفت : سارقان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه سرقتها در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد