Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه دولت بخواهد معرفی کردن وزیر را مشروط به تفکیک وزارتخانه کند قابل قبول نیست و این مورد هیچ وجه و منافاتی با هم ندارد.

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره معرفی وزیر صمت، اظهار داشت: لایحه تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت در مجلس دهم بار‌ها مطرح و هر بار رد شد در این مجلس نیز نگاه اساسا نگاه تفکیک وزارت صمت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تفکیک وزارت صمت در مجلس یازدهم متوقف شده است و اساسا در دستورکار مجلس شورای اسلامی نیست و اگر دولت بخواهد دوباره مطرح کند باید لایحه را مجددا به مجلس ارائه دهد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه دولت بخواهد معرفی کردن وزیر را مشروط به تفکیک وزارتخانه کند قابل قبول نیست و این مورد هیچ وجه و منافاتی با هم ندارد.
طغیانی با بیان اینکه دولت اول وزیر صمت را معرفی کند بعد لایحه تفکیک وزارتخانه را به مجلس ارائه کند، تصریح کرد: طبق قانون دولت موظف است که وزیر پیشنهادی وزارت صمت را در زمان مقرر معرفی کند و اگر این اتفاق نیفتد مجلس طبق قانون عمل خواهد کرد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: طبق قانون، سرپرست وزارت خانه تا زمان مقرر امضا و دستوراتش اعتبار دارد بعد از این تاریخ این فرد نمی‌تواند دستور جدید و سندی را امضا کند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس یازدهم وزارت صمت دولت تفکیک وزارتخانه طغیانی مجلس شورای اسلامی تفکیک وزارتخانه تفکیک وزارت وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدمحمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مجلس کار خوبی انجام داد و نمایندگان اشکالی که شورای نگهبان در مورد اجاره بها گرفته بود را رفع و نهایی کردند.

وی افزود: چون در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه و شهرسازی به آن عمل شود.

حسینی افزود: نکته بعدی، تحقیق و تفحص مجلس در مورد سازمان آفات بود که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می شود.

وی گفت: ضمن آنکه بحث اجرای ماده ۲۳۴ را داشتیم که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط می‌شد و در مورد کمبود داروها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مساله ابلاغ به قوه قضاییه منتفی شد چون جرمی مرتکب نشده است و کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

کد خبر 6087456

دیگر خبرها

  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • توضیحات طغیانی دررباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است