Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@09:08:31 GMT

هفتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در گتوند آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۱۰۳۰

هفتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در گتوند آغاز شد

هفتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهرستان گتوند آغاز شد و در گام اول ۳۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان تقسیم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، سرهنگ محمودی فرمانده سپاه ناحیه گتوند در حاشیه رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا کشور در شرایط حساسی قرار گرفت و نتوانستیم برنامه‌های دهه ولایت را در اجتماع و باحضور مردم برگزار کنیم و اکنون اکثر برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برگزار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهم‌ترین برنامه‌های ما بمناسبت عیدغدیر و عید قربان، رزمایش کمک‌ مومنانه و توزیع اطعام در روز عید غدیر است که از روز گذشته آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در مراحل قبلی رزمایش کمک مومنانه که توسط سپاه ناحیه گتوند همزمان در سراسر کشور با دیگر ناحیه‌ها برگزار شد، در شهرستان گتوند مواد غذایی و کمک‌های نقدی به ارزش یک میلیارد تومان جمع آوری و بین نیازمندان تقسیم شد.

هفتمین مرحله این رزمایش در سه رویداد مهم در روزهای دهه ولایت، عاشورا و اربعین حسینی برگزار و مواد غذایی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا توزیع می‌شود. در روز اول هفتمین مرحله این رزمایش که دیروز دوشنبه سیزدهم مردادماه آغاز شد ۳۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش سه میلیون ریال بین نیازمندان توزیع گردید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا کمک مومنانه رزمایش نیازمندان گتوند دهه ولایت رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان هفتمین مرحله آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم در نشست خبری هفتمین دوره جشنواره استانی شمیم ریحان گفت: این جشنواره امسال مقارن با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود که این تقارن بسیار پر برکت خواهد بود.

مریم عرب نژاد فعالیت دختران جوان قمی در حوزه‌های مختلف علمی، عفاف و حجاب، فرهنگی و اجتماعی، ورزشی، جهاد تبیین و... را حائز اهمیت دانست که می‌توانند الگویی برای دختران نوجوان باشند. 

وی جشنواره استانی شمیم ریحان مقدمه را آغاز فعالیت‌های موثر در این حوزه بیان کرد و ابراز امیدواری کرد؛ با برگزاری این جشنواره به اهداف خود که معرفی الگو‌های برتر و استفاده از آنها در‌بخش‌های مختلف جامعه است، برسیم.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استاندار با اشاره به برگزاری نخستین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های دولتی هفته گذشته در استانداری قم، از درخواست همکاری سایر دستگاه‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره خبر داد. 

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم در این نشست با بیان اینکه ۱۸ بخش شامل موضوعاتی همچون حوزه حفاف و حجاب، پژوهشگری، بیانیه گام دوم انقلاب، دختر فعال روستایی، رسانه و... برای ارزیابی در این جشنواره در نظر گرفته شده است گفت: ۱۳ دستگاه معرفی نفرات مدنظر را به دبیرخانه جشنواره بر عهده دارند.

روح‌الله مقدم با اشاره به ساماندهی ۲۳۰ هزار بانوی جوان قمی در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: علاقمندان تا ششم و دستگاه‌ها تا دهم اردیبهشت‌ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان بیستم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • آغاز رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • ۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس