Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@18:49:40 GMT

حال نذار تبریز در روز تبریز!

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۱۰۸۴

حال نذار تبریز در روز تبریز!

روز تبریز هنوز یک موضوع مصوب نشده و غیر رسمی است که تنها به تصویب شورای استان آذربایجان شرقی رسیده است ...

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بگذریم که وضعیت شهر تبریز به روزی افتاده است که در شورای شهر تازگی ها ولوله سوال از شهردار آنهم بعد این همه رکود اتفاق افتاده است. راستی برای روز شهر تبریز در این سالهای عسرت چه کرده ایم که این چنین از طرف شهردار تبریز پیانیه صادر می شود و از پیشنهاد من در این بیانیه صحبت به میان می آید؟ شهردار تبریز در بیانیه خود به مناسبت همین روز غیر رسمی آورده است: «اینجانب به عنوان خادم تبریز و شهروندان عزیز تبریزی پیشنهاد کردم ۱۴ مرداد سالروز امضای فرمان مشروطه که تبریز نقش بی بدیلی در آن داشته است، به عنوان روز تبریز نام گذاری و در تقویم ملی ثبت شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سئوال این است برای این تبریز بی بدیل چه اتفاقی افتاده شکل گرفته است که مدیون او نباشیم ؟ سراغ طرح های بی سرانجام مثل همین میدان آذربایجان و پارک بزرگ و ده ها پروژه بزرگ نیمه کاره را نمی گیریم می خواهیم از ویترین مجموعه ای سراغ بگیرم که لابد برای روز تبریز می خواهد کاری کند،اما از استانداردهای اولیه انتقال پیام بی خبر است!

مشکل مدیریتی و هزار کار نکرده را بی خیال می شویم و معتقدیم چند تایی هم پارک محله ای با سرویس مناسب بهداشتی و بی سرویس بهداشتی هم دایر کرده ایم اما با این همه باید الفبای ارتباطی خود را ازتقا دهیم تا در کلانشهر تبریز شاهد اتفاقاتی بیش از یک شهر کوچک باشیم.

قضیه عکس خاص از شهردار تبریز در کنار عدد هفت بهنگام افتتاح چند ریز پروژه عمرانی را بخاطر بیاورید که این عکس سوژه برخی سایت های مجازی هم شد متاسفانه با حذف برخی ها فیصله داده شد! 

حالا می رسیم به روز تبریز! حال روز تبریز را نپرسیم و مستقیما بریم سراغ بیلبردهایی که در خبر ها آمده است:« گرامیداشت روز تبریز به وسعت بیلبوردهای شهر» اگر همین تابلوهای محیطی شهر را بعنوان ویترین تبلیغات «روز تبریز» در نظر بگیرید از حال و روز این روزهای تبریز باخبر می شوید!

طرح های دم دستی و مکانهای تبلیغاتی نامناسب حدیث روزمرگی مدیریت شهری این روزهای تبریز پیر است!

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز بیانیه رکود شورای شهر روز تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • لب‌خوانی اتفاق بزرگ ال‌کلاسیکو: آن شب چه گذشت!‏
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه