Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی اطلاعیه ی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی،جزئیات تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت تسهیلات کمک‌ ودیعه مسکن اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ در اطلاعیه‌ی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی آمده است: 

پیرو ثبت‌نام پیامکی جهت پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به مستاجران، ضروری است به منظور تکمیل فرآیند ثبت نام، متقاضیانی که پیامک ارسال کرده‌اند، می‌بایست با توجه به "آخرین رقم سمت راست کدملی خود از ساعت ۱۱ صبح روزهای مشخص شده به شرح زیر با مراجعه به سامانه  tem.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

آخرین رقم (۴)=تاریخ مراجعه ۱۴مردادماه

آخرین رقم (۲و۳)=تاریخ مراجعه ۱۵مردادماه 

آخرین رقم (۱)=تاریخ مراجعه ۱۶مردادماه

آخرین رقم (۵و۶و۷)=تاریخ مراجعه ۱۷مردادماه

آخرین رقم (۸و۹و۰)=تاریخ مراجعه ۱۸مردادماه

کلیه افراد جامانده تا۲۰مرداد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی اداره کل راه و شهرسازی اطلاعیه نژاد صفوی وام ودیعه مسکن تکمیل ثبت نام تاریخ مراجعه آخرین رقم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، وهاب میزانی گفت: در استان قزوین از ابتدای تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی و جمعیت تاکنون هزار و ۱۳۲ متقاضی در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت زمین دریافت کرده و یا در شرف دریافت زمین هستند.

وی افزود: همچنین در حال واگذاری زمین به ۲۲۴ خانوار دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال هستیم.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان بیان کرد: با تلاش‌های به عمل آمده تاکنون هزار و ۲۸۸ قطعه زمین به متقاضیان حائز شرایط در طرح نهضت ملی مسکن استان اختصاص یافته است.

میزانی، همچنین تعداد خانوار‌هایی که در طرح مشمولین قوانین حمایتی ایثارگران زمین دریافت کرده اند را ۱۵۶ خانوار بیان کرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص مشخصات زمین یا واحد مسکونی اعطایی به متقاضیان جوانی جمعیت اظهار کرد: مساحت قطعه زمینی که واگذار می‌شود حداکثر تا ۲۰۰ مترمربع بوده و در صورتی که قیمت زمین از یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان بیشتر باشد دولت می‌تواند زمین را به‌صورت مشاعی به ۲ یا چند نفر واگذار کند و یا حتی مابقی را به قیمت کارشناسی روز از متقاضی دریافت کند.

وی با بیان اینکه زمین به صورت رایگان و فقط هزینه آماده‌سازی از متقاضیان اخذ می‌شود، افزود: پرداخت هزینه آماده‌سازی با اقساط ۸ ساله و پس از انقضای دوره تنفس ۲ ساله در تعهد متقاضیان بوده همچنین این هزینه بسته به نوع زمین و دیگر موارد متفاوت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغی، در شهر‌های بالای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت امکان واگذاری زمین نیست و برای متقاضیان در این شهر‌ها باید در شهر‌های مجاور و یا شهر‌های جدید زمین واگذار شود و یا در صورت موافقت والدین در محل تولد پدر یا مادر زمین دریافت کنند مشروط بر اینکه شهری که انتخاب می‌کنند زیر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت داشته‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: خانوار‌هایی که مشمول این قانون هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir در قسمت جوانی جمعیت ثبت نام و پس از احراز شرایط و پالایش برای مراجعه به ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها اقدام کنند تا متعاقباً اقدامات لازم پس از تأمین زمین انجام شود.

دیگر خبرها

  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیب‌دار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • سند واگذاری استقلال و پرسپولیس منتشر شد + جزئیات | متقاضیان تا چه روزی فرصت دارند؟
  • واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 
  • متقاضیان وام های بانکی بخوانند