Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@22:31:03 GMT

دستگیری سارق طلای کودکان در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۱۱۵۳

دستگیری سارق طلای کودکان در شهرکرد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای طلاجات کودکان در "شهرکرد" خبر داد و گفت: 20 میلیارد ریال زیورآلات از وی کشف شد.

 سردار "غلامعباس غلامزاده" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت طلاجات و زیورآلات از کودکان دختر در محله‌های شهرکرد، ماموران پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا با فعال سازی اکیپ‌های گشت زنی محسوس و نامحسوس و پوشش کامل مناطق و اقدامات ویژه علمی و تخصصی و با انجام تحقیقات وسیع صورت گرفته مشخص شد سارق با استفاده از یک دستگاه پژو پارس در محله های خلوت و مکان‌های سرگرمی کودکان دختر به صورت حرفه ای زیورآلات آنان را به سرقت می برد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: تحقیقات ماموران برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه با انجام یک سری اقدامات پیچیده مخفیگاه سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: سارق در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی نسبت به خود شد، که در مواجهه با دلایل و مدارک پلیسی چاره ای جز اعتراف نداشت و به سرقت به عنف 20 میلیارد ریال زیورآلات کودکان با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

به گفته سردار غلامزاده ، با تلاش شبانه روزی ماموران همدست سارق شناسایی و دستگیر شد.#پلیس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار کیومرث عزیزی گفت: اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیکی از اسفندماه سال گذشته در انتظامی غرب استان تهران، تهران بزرگ و استان البرز آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: این طرح ویژه سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت بوده و از این طریق، افراد مشمول طرح، تحت کنترل و پایش پلیس قرار می‌گیرند.

­فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه این افراد در صورت مرتکب نشدن جرم در سه سال آینده با دستور مرجع قضایی پابند الکترونیک آنها برداشته می‌شود، گفت: اجرای این طرح، اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت داشته است.

­سردار عزیزی افزود: این طرح با پشتیبانی و حمایت حوزه قضایی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا سارقان سابقه دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته و برخط مورد پایش و کنترل پلیس قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد