Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:30:33 GMT

قدرت طلبان در برابر رسانه‌ها، توان توطئه ندارند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۱۲۰۵

قدرت طلبان در برابر رسانه‌ها، توان توطئه ندارند

حجت الاسلام حسن بیگدلی، روز سه‌شنبه به مناسب فرار رسیدن روز خبرنگار به همراه معاون هماهنگ کننده، معاون روابط عمومی و تبلیغات، مسوؤل بسیج رسانه و مدیر روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با حضور در ایرنا مرکز زنجان، افزود: نبود رسانه موجب مظلومیت امیرمومنان شد و توطئه و کودتا در مدینه شکل گرفت که آن مساله را امروز رسانه ها، جبران می کنند و توطئه گران در واقع قدرت توطئه در مقابل آنها را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، دهه ولایت و روز خبرنگار را به عموم مردم تبریک گفت و به بررسی اجمالی این دهه مبارک پرداخت و اظهار داشت: رسول احدیت در روز عید غدیر خم، پل ارتباطی بین رسالت و ولایت را ایجاد کرد و در حقیقت بعثت به ولایت متصل شد و بقای اسلام، دین، انسانیت، عدالت و خدامحوری در جامعه را تبیین کردند.

حجت الاسلام بیگدلی تصریح کرد: در طول اعصار، سختی های بسیار برای ولایت ایجاد شد اما امروز تاثیری که اسلام، دین و ولایت در میان جامعه و مردم داشته است را هیچکس انکار نکرده و نخواهد کرد.  

وی با بیان اینکه امروز عهد نامه مالک اشتر به عنوان سند ماندگار در سازمان ملل نقش بسته که این نشانه تفکر علوی و نفوذ دین است، افزود: معلم، مبلغ و تبیین کننده حقیقی، خداوند منان است و خبرنگاران نیز به عبارتی کار الهی انجام می دهند به شرطی که مبانی را رعایت کنند.

حجت الاسلام بیگدلی، ادامه داد: امروز اگر می بینیم در جهان از ولایت فقیه و بسیج بحث می شود و همه اظهار دینداری می کنند عمدتا به انتشار و آگاهی بخشی، رسانه ها بر می گردد که این اهمیت رسانه را دوچندان می کند.

وی با بیان اینکه دست اهل قلم را می بوسم و خداوند سبحان به کار و تلاش این قشر عزت بیشتری ببخشد، تاکید کرد: خبرنگاران باید زبان مردم باشند و کاستی ها و مشکلات آنان را به درستی بیان کنند چراکه مردم ولی نعمتان ما هستند و هرقدر مشکلات آنان به گوش مسوؤلان برسد در این صورت آرام گرفته و از فشارشان کاسته می شود.

حجت الاسلام بیگدلی افزود: اگر ظرفیت های انقلاب و نظام به درستی تبیین شود به حتم میزان امیدواری و توان مقابله آنان با مشکلات و سختی ها نیز بیشتر می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز، روز خبرنگار و دهه ولایت و امامت را تبریک گفت و اظهار داشت: شهید محمود صارمی (خبرنگار ایرنا) جان خود را برای هدفش گذاشت.

سرهنگ عباس بابایی به مشکلات فراوانی که از سوی نظام سلطه به خاطر تحریم های ضالمانه و حضور نظامی آنان در منطقه، ایجاد شده اشاره کرد و افزود: نظام سلطه، بطور شبانه روز مشغول توطئه و دسیسه بر علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمن تلاش دارد با توسل به نیرنگ و خدعه و پخش برنامه ها و انتشار اخبار نادرست و جهت دهی افکار عمومی از طریق آژانس های خبری دراختیار، بین مردم و انقلاب و نظام، فاصله ایجاد کند که برای مقابله و خنثی کردن این توطئه ها، رسانه های ایران در خط مقدم قرار دارند و در نبرد با رسانه های دشمن، میدان داری می کنند.

بابایی تاکید کرد: جمهوری اسلامی در گام اول انقلاب به اهداف تعیین شده دست یافت و امید است با امیددهی و بیان درست واقعیت ها و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، بتوانیم گام دوم را نیز با عبور از فراز و نشیب ها به خوبی پشت سر گذاشته و به تمدن بزرگ اسلامی ترسیم شده برسیم.  

وی تصریح کرد: ملت ایران و نظام، ظرفیت‌های بسیار بالایی دارند که باید از این ظرفیت و فرصت ها به خوبی استفاده کرده و در این ایام، مسایل اقتصادی را حل و ارایه خدمات بهتری بکنیم که به حتم در این میان نقش رسانه ها، بارز و ارزنده است.  

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز خبرنگار زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز خبرنگار زنجان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز خبرنگار زنجان حجت الاسلام روز خبرنگار رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.
 
تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.
 
جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت در‌های بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.
 
وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

tags # استقلال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند