Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان مازندران  ارزیابی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی این استان در مقابله با ویروس کرونا و بررسی  امکانات و تجهیزات بیمارستان های کرونایی را از برنامه های  سه روزه سفر خود به مازندران اعلام کرد.
دکتر ناصحی پس از بازدید از چند بیمارستان به خبرنگار ایرنا در ساری گفت : با دستور وزیر بهداشت تیم کارشناسی ۱۰ نفره  از تمام بیمارستان های مازندران که بیماران مبتلا به کووید - ۱۹ در آنجا بستری هستند بازدید می کنند و عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم برای مقابله با کرونا و تجهیزات و امکانات این بیمارستان ها توسط اعضای تیم مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  اضافه کرد : این گروه سه روز از بیمارستان های کرونایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران سرکشی خواهند کرد و عملکرد درمانگران و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا در این مراکز درمانی را مورد بررسی قرار خواهند داد.
رییس اسبق دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت : با اتمام سرکشی از بیمارستان ها از سوی تیم کارشناسی ، اطلاعات دریافتی احصاء و به وزیر بهداشت منعکس می شود.
دکتر ناصحی گفت : وزیر بهداشت نیز وعده دادند که در صورت نیاز استان مازندران به تجهیزات و امکانات حفاظتی و حتی اعتباری برای مقابله با ویروس کرونا، این امکانات و تجهیزات و اعتبار در کمترین زمان به استان اختصاص داده می شود.
نماینده وزیر بهداشت در مازندران پس از ورود به استان برای ابلاغ پیام تسلیت وزیر بهداشت به خانواده دکتر طهماسبی شهید سلامت و رییس فقید بیمارستان امام خمینی (ره) آمل به این شهرستان رفت و پیام مکتوب تسلیت وزیر را به خانواده این شهید سلامت ابلاغ کرد.
دکتر بهرام طهماسبی پس از دو هفته  مبازره با بیماری کووید - ۱۹ نهم مرداد ماه  به جمع شهدای سلامت پیوست .

با شیوع موج دوم ویروس کرونا در مازندران از هفته دوم تیر ماه سال جاری ، وضعیت این استان قرمز شد و تاکنون چهار نماینده از سوی وزیر بهداشت برای بررسی وضعیت کرونایی استان و ارزیابی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مازندران و تجهیزات و امکانات بیمارستانی به این خطه شمال کشور سفر کرده اند.

پیش از این دو بار دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت و دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت از بیمارستان های کرونایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بازدید و در نشست استانی مقابله با کرونا به ریاست استاندار مازندران نیز شرکت کردند.
بر اساس آمار ، هم اکنون یکهزار و ۸۰۰ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان های زیر پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا مازندران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند

یحیایی گفت: از آغاز اجرای طرح ستاد نوروزی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان سه هزار و ۹۵ نفر بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: از کل مراجعان به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه ۳۹۶ مورد در اثر حادثه ترافیکی و ۳۱ هزار و ۸۱۳ مورد به دلیل سایر بیماری‌ به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه مراجعه داشتند و در این مدت ۵۱۸ مورد عمل جراحی در بیمارستان های دانشگاه انجام شد.

یحیایی یادآور شد: از آغاز سال نو ۱۰۵ نوزاد در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان چشم به جهان گشودند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته
  • ۲۲ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مازندران
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان