Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی اسفراین از افزایش ۲۸۴ درصدی برداشت پیله کرم ابریشم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛  فائزه تاج آبادی اظهار کرد: امسال  ۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین بهره برداران توزیع شد و ۶۱۰۷ کیلوگرم پیله تر برداشت شد. سال گذشته ۱۳۰ جعبه بین‌نوغان‌داران‌ توزیع گردید.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰۰۰‌اصله نهال توت بین‌ نوغان داران‌توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تاج آبادی گفت: در مرحله دوم پرورش نوغان  برای اولین بار در سال جاری تعداد 10 جعبه تخم  نوغان بین بهره برداران توزیع می گردد که امیدواریم نتیجه خوبی عاید بهره برداران عزیز گردد.


 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی خراسان شمالی اسفراین کرم ابریشم برداشت پیله تاج آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است

به گزارش قدس خراسان، حسن رستمی اظهار کرد: بیش از ۱۸۷ هزار و ۵۵۰ تن مرغ پارسال در این استان تولید و توزیع شد که این میزان نزدیک به ۱۴ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

مدیر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: تولید گوشت مرغ و تخم مرغ در استان خراسان رضوی در یکسال گذشته افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در این مدت ۱۴۰ هزار تن تخم مرغ در استان خراسان رضوی تولید شده است که افزایش نزدیک به هشت درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ دارد.

رستمی ادامه داد: در حال حاضر هزار و ۴۸۷ مرغداری‌ گوشتی در این استان با ظرفیت ۳۲ میلیون و ۳۸ هزار و ۹۵۵ قطعه فعالیت دارد.

مدیر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵۵ واحد فعال مرغ تخم گذار با ظرفیت ۹ میلیون و ۲۰۰ قطعه در استان خراسان رضوی فعالیت دارند که از حیث واحدهای فعال و میزان تولید دارنده رتبه دوم هستیم.

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • اثربخشی و بازگشت سرمایه دوره‌های ترویجی بهر‎ه‌برداران بخش کشاورزی ارزیابی شد
  • ارزیابی اثربخشی دوره‌های ترویجی بر افزایش عملکرد تولیدات کشاورزی
  • پیله مشکلات نوغاندارای؛ نبود صنایع تبدیلی است
  • خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است
  • مرز نشینان برای دریافت کارت پیله وری نام نویسی کنند
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی