Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش پلیس آگاهی10 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه و به عنف در شهرهای زاهدان و ایرانشهر دستگیر و 12 فقره سرقت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری گفت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه، 10 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه و به عنف را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرهای زاهدان و ایرانشهر با هماهنگی های قضائی طی هفته گذشته این سارقان تحت تعقیب را دستگیر کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: در این رابطه 4 دستگاه تلفن همراه مسروقه، یک دستگاه خودرو سواری، یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیری وجه نقد سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان  با اشاره به کشف چند قبضه چاقو و قمه از مخفیگاه متهمان بیان کرد: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، 3فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف  خودرو، 5 فقره سرقت به عنف تلفن همراه و 2 فقره سرقت به عنف وجه نقد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس استان بر تداوم اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سرقت آگاهی دستگیری سیستان و بلوچستان سرقت های مسلحانه فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ "مجید باقری" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری توسط ۲ سوداگر مرگ از طریق محور هراز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با هدایت عملیاتی پلیس امنیت عمومی استان و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، خودروی مورد نظر را در محور ورودی این شهرستان شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آمل از کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد از نوع تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ باقری در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود به ویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره انواع سرقت
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • کشف ۸ فقره سرقت کابل برق در جیرفت
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت