Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح کاشف پلیس آگاهی که ظهر امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درباره جزئیات بیشتر از ماجرای تجمع افراد منتسب به گروهک تروریستی طالبان در پارک ملت تهران گفت: همه ساله در روز عید قربان عزیزان افغانستانی که بعضاً به صورت غیرقانونی نیز وارد کشور شده‌اند با حضور در میدان آزادی و برخی دیگر از فضاها این روز را به یکدیگر تبریک می‌گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال در روز عید قربان به دلیل پوشش انتظامی میدان آزادی برخی از این افراد در پارک ملت تجمع کردند که در میان این تجمع نیز متاسفانه چند نفری اقدام به نمایش پرچم طالبان کردند.

رحیمی با بیان اینکه پلیس بلافاصله وارد عمل شد، گفت: با تحقیقات انجام شده 19 نفر از این افراد بازداشت شدند. که از این میان پنج نفر از آنها از عوامل اصلی، تهیه‌کنندگان پرچم، تهیه تصاویر و انتقال تصاویر به شبکه‌های معاند بودند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه این پنج نفر پس از تشکیل پرونده به زندان منتقل شدند، گفت: مابقی این افراد که عمدتا اتباع غیرمجاز و غیرقانونی هستند در حال طرد از کشورند.

رحیمی درباره خبر منتشر شده پیرامون دوئل مسلحانه دو پسر بر سر دختری در سعادت آباد نیز گفت: ماجرا این طور بوده که دو گروه از افراد سابقه‌دار درباره فروش مواد مخدر و مسائل غیراخلاقی با یکدیگر اختلاف داشتند. آنها یک هفته قبل از درگیری در سعادت آباد ، در یکی از محلات شرق تهران با هم درگیر شده بودند و پس از آن هم در منطقه سعادت‌آباد با یکدیگر درگیر شدند. در حال حاضر تمام آنها را بازداشت کردیم.

وی درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای متهمان دستگیر شده از سوی پلیس نیز گفت: تمام اماکن انتظامی اعم از بازداشتگاه‌ها روزی دو بار ضدعفونی شده و ضوابط بهداشتی در آنها رعایت می‌شود. خوشبختانه تاکنون نیز مواردی از کرونا در بازداشتگاه‌ و تحت‌نظرگاه‌های پلیس مشاهده نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تجمع طالبان دوئل مسلحانه سعادت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان

رییس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسایی و دستگیری باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش یک نهاد دولتی مبنی بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی، ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت‌های خصوصی با مراجعه به جاعلان نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کرده اند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: در این زمینه ماموران پلیس به منظور جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطان آن‌ها را شناسایی و در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبارجنوب دستگیر و از مخفیگاه آنان یکهزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای کشف کنند.

او افزود:متهمان پس از مواجهه با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان کردند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب