Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@22:52:51 GMT

دستگیری کلاهبردار 15 میلیاردی در چالوس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۱۴۴۴

دستگیری کلاهبردار 15 میلیاردی در چالوس

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه ای 15 میلیارد ریالی در شهرستان چالوس خبر داد.

سردار مرتضی میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری از چند تن از شهروندان در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی چالوس با انجام تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: این کلاهبرداری حرفه ای که تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران و خوزستان نیز قرار داشته، با معرفی خود به عنوان کارمند یکی از شرکت های دولتی با وعده خرید خودروهای داخلی و خارجی با دریافت مبالغی به عنوان ودیعه از مردم کلاهبرداری می کرد.

این مسؤول بیان کرد: متهم تا کنون به کلاهبرداری از 8  تن از مردم در مجموع به مبلغ 15 میلیارد ریال در شهرستان چالوس و استان های البرز،تهران و خوزستان اعتراف کرد.

میرزایی از کشف 14 هزار و 500 دلار وجه نقد که از برخی از شاکیان این پرونده کلاهبرداری کرده در حین دستگیری از متهم خبر داد و به مردم توصیه کرد: ضمن عدم اعتماد به افراد ناشناس برای خرید هرگونه کالا و خدمات از مراجع قانونی و صنفی مربوطه اقدام کنند.

انتهای پیام/86034/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.

ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان