Web Analytics Made Easy - Statcounter

​فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری 2 نفر که با جعل عنوان و امضاء قصد سرقت 30 تن میلگرد را داشتند خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ علیرضا پوربه  با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر یک مورد نیازهای پلیسی، عوامل گشت کلانتری 11 مرکز به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص می شود که افرادی قصد جابجایی و فروش مقدار 30 تن میلگرد که متعلق به آنها نیست را دارند، افزود: با هماهنگی های انجام شده ماموران اقدام به تماس با فرد مورد نظر کرده که او نیز اعلام داشته این مقدار میلگرد را با هماهنگی پلیس آگاهی شهرستان گرمه جابجا می کنند. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این موضوع باعث می شود تا ماموران به اقدام این فرد مشکوک شوند، تصریح کرد: موضوع در نهایت به پلیس آگاهی اعلام و با حساسیت بیشتری دنبال می شود. 

وی با بیان اینکه کارآگاهان در همین رابطه تحقیقات فنی و تخصصی خود را آغاز می کنند، گفت: با مراجعه کارآگاهان به محلی که قرار بود این مقدار میلگرد به فروش برسد، دریافتند که این افراد در صدد سرقت 30 تن میلگرد از شهرستان گرمه و فروش آن به یکی از آهن آلات فروشی های شهرستان جاجرم را دارند. 

سرهنگ پوربه ادامه داد: با بررسی بیشتر موضوع مشخص می شود که متهمان اقدام به جعل عنوان و امضاء رئیس پلیس آگاهی شهرستان گرمه کرده و با این اقدام قصد داشتند تا سرقت میلگرد ها را قانونی جلوه دهند. 

وی با اشاره به اینکه با هوشیاری به موقع و کارشناسی شده ماموران اقدام سارقان ناکام می ماند، تصریح کرد: در نهایت هر دو متهم در عملیات غافلگیرانه کارآگاهان در شهرستان گرمه دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی می شوند. 

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه با تاکید بر اینکه پلیس همواره هوشیاری و دقت لازم را به عنوان یک اصل مهم در دستور کار خود دارد، به مجرمان و جاعلان نیز هشدار داد که هیچ گاه در امان نیستند و پلیس نیز هرگز اجازه نخواهد داد تا این افراد در جامعه اقدامات مجرمانه خود را انجام دهند. 

وی در پایان بر لزوم هوشیاری مردم در این رابطه نیز تاکید کرد و گفت: پل ارتباطی 110 به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مردم عزیز است و انتظار می رود تا شهروندان نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس برای برقراری امنیت پایدار در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با این سامانه به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی فرمانده انتظامی گرمه نیروی انتظامی خراسان شمالی سرقت میلگرد شهرستان گرمه تن میلگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری فردی سودجو و کشف ۶۸ سکه با قدمت تاریخی مربوط به دوره اشکانی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه‌جات، مأموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد وی برای فروش تعدادی سکه قدیمی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا تصریح کرد: مأموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

آراوند با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 747273

دیگر خبرها

  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق کالا در باشت