Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@07:10:24 GMT

ترامپ: حق دارم رأی‌گیری پستی را لغو کنم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۱۵۰۴

ترامپ: حق دارم رأی‌گیری پستی را لغو کنم

به نوشته وبگاه «نیشن»، رئیس‌جمهور آمریکا خطاب به خبرنگاران گفت: «با اینکه این حق را دارم که یک فرمان اجرایی برای متوقف کردن این اقدام امضا کنم، اما هنوز به آن مرحله نرسیده‌ایم.» 

وی در ادامه افزود: «اما خواهیم دید چه خواهد شد. ما از ایالت نوادا شکایت می‌کنیم که البته کارهایش انجام شده و احتمالاً فردا پرونده آن را تشکیل می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

اظهارات ترامپ در حالی مطرح شده که روز گذشته «استیو سیسولاک»، فرماندار دموکرات ایالت نوادا، طرحی را به امضا رساند که بر اساس آن هر یک از رأی‌دهندگان در این ایالت برگه رأی را برای انتخابات ماه نوامبر از طریق پست دریافت خواهند کرد و دیگر لازم نیست برای این منظور درخواستی بدهند. 

ترامپ نیز در پاسخ به اقدام وی در پیامی توئیتری نوشت: «در کودتایی شبانه، فرماندار نوادا با پارتی‌بازی امکان برنده شدن در ایالت را از جمهوری‌خواهان سلب کرد. اداره پست هرگز نمی‌تواند از پس حجم آراء پستی بدون آمادگی برآید.» 

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه پیام خود ضمن تهدید وی نوشت: «[فرماندار نوادا] در حال سوء‌استفاده از کووید (بیماری کووید-۱۹) است تا از این ایالت سرقت کند. در دادگاه تو را خواهم دید.» 

ترامپ پیش از این نیز که بارها از رأی‌گیری پستی انتقاد کرده بود در پیامی توئیتری به صورت ضمنی خواستار تعویق زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شد. 

این در حالی است که «مارک میدوز» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید روز یکشنبه گفت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طبق برنامه و روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار خواهد شد.

23311

کد خبر 1417997

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد (فیلم)

دیگر خبرها

  • هشدار وقوع شورش در آمریکا درصورت بازداشت ترامپ
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ