Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@22:24:53 GMT

«شریعتی» رییس فراکسیون شهید دیالمه مجلس شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۱۶۴۲

«شریعتی» رییس فراکسیون شهید دیالمه مجلس شد

خبرگزاری میزان- اعضای هیئت رییسه فراکسیون شهید دیالمه ظهر امروز تعیین و مالک شریعتی، به عنوان رییس این فراکسیون انتخاب شد. تاریخ انتشار: 15:51 - 14 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۸۰۱ مالک شریعتی در گفت‌وگو با میزان، از تعیین اعضای هیئت رییسه فراکسیون شهید دیالمه در مجلس یازدهم خبر داد که فهرست آن به شرح زیر است:

مالک شریعتی نیاسر: رییس
روح الله نجابت: نایب رییس
فاطمه قاسمپور: دبیر
ابوالفضل عمویی: دبیر
جلال رشیدی کوچی: سخنگو

نماینده مردم تهران در توضیح موضوعاتی که در این فراکسیون دنبال خواهدشد، اظهارداشت: استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی برای جبران عقب ماندگی کشور در عدالت مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی،تقویت امر به معروف و نهی از منکر مردم نسبت به مسوولان ، ایجاد شفافیت در همه ارکان کشور، مبارزه با فساد و مفسدین و پیگیری تصویب قوانین مورد نیاز، حذف رانت و تبعیض با استفاده از ابزار‌های نظارت و تقنین، حمایت قانونی از مدیران سالم و صالح،همکاری با سازمان‌های مردم نهاد ناظر بر مسوولان از جمله موضوعاتی است که قرار است در این فراکسیون دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید:   کلیات طرح شفافیت آراء نمایندگان در کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس تصویب شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید زاهدی» به تصویب اعضای شورای شهر اصفهان رسید

تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب اعضای شورا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با پاسخ مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی به مقرهای نظامی رژیم جعلی صهیونیستی و درخواست بیان شده در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان نسبت به نام‌گذاری معبری قابل قبول به نام سردار سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی، تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید زاهدی» امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ با قید دوفوریت به تصویب اعضای شورا رسید.

این مصوبه پس از تأیید فرمانداری اصفهان اجرا خواهد شد.

کد خبر 744341

دیگر خبرها

  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود
  • مسوولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • تاکید رییس سازمان بازرسی بر شفافیت زنجیره تولید، مصرف و فروش نفت
  • انتشار مستندات حمله و میزان خسارت وارده به رژیم صهیونیستی
  • فلسفی: اولویت مجلس آینده فسادستیزی و شفافیت باشد
  • تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید زاهدی»
  • تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید زاهدی» به تصویب اعضای شورای شهر اصفهان رسید
  • قالیباف: اگر از اسراییل غلط دیگری سر بزند، پاسخ ایران شدیدتر خواهد بود
  • سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس آموز بود/ در صورتی که رژیم صهیونیستی با متحدانش غلط دیگری انجام دهد، پاسخ طراحی شده ایران شدیدتر خواهد بود