Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل مستمری‌های سازمان تأمین اجتماعی میزان افزایش کمک هزینه معیشت و مسکن مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی را اعلام شد. - اخبار اجتماعی -

 ناهید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به افزایش کمک هزینه معیشت و مسکن مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: کمک هزینه معیشت و مسکن مستمری‌بگیرن سازمان تامین اجتماعی در اسفند ماه 98 مبلغ 70 هزار تومان بود که این رقم 172 درصد رشد پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مستمری‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: بر همین اساس از مرداد امسال مبلغ کمک هزینه معیشت و مسکن مستمری‌بگیران از 70 هزار تومان به 190 هزار تومان افزایش خواهد یافت. این رقم در فیش حقوقی مرداد مستمری‌بگیران اعمال خواهد شد.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد:‌هم اکنون تعداد مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتمایی 3 میلیون و 400 هزار نفر است.

جزئیات متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی/ افزایش تا 7 میلیون تومان

انتهای پیام/

 

 

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان تامین اجتماعی بیشتر بخوانید... اجرای فاز دوم پرداخت تسهیلات برای خرید قسطی کالا به بازنشستگان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اجرای فاز دوم پرداخت تسهیلات برای خرید قسطی کالا به بازنشستگان واژه های کاربردی مرتبط سازمان تامین اجتماعی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چند نکته درباره "کرونا" از نگاه طب سنتی ۲ دانشگاه هاروارد: شرکت مداوم در "مراسم مذهبی" باعث کاهش ۶۸ درصدی مرگ ناشی از افسردگی! ۳ جامعه ایرانی مایل به "فرزندآوری" است اما این ۷ عامل مانع شده‌اند! ۴ آتش‌سوزی گسترده چند سوله در شهرک صنعتی جاجرود ۵ تأثیر "نیش زنبور" بر درمان بیماری کرونا؟! ۶ آمار جهانی کرونا/ آمریکا با ۴.۸ میلیون مبتلا در صدر +جدول آخرین تغییرات ۷ وزیر بهداشت: کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود ۸ وزیر بهداشت: مراد از "طب اسلامی" طبی است که طبیبان مسلمان آن را دنبال می‌کردند مهمترین اخبار اجتماعی جامعه ایرانی مایل به "فرزندآوری" است اما این ۷ عامل مانع شده‌اند! حضور معاون آموزش و پرورش در آستانه روز خبرنگار در تسنیم آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۱۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته دانشگاه هاروارد: شرکت مداوم در "مراسم مذهبی" باعث کاهش ۶۸ درصدی مرگ ناشی از افسردگی! مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل قالیباف: باید در ۵ سال آینده به ثبات اقتصادی بدون نفت برسیم گفت‌وگو| تحلیلگر عراقی تشریح کرد: چالش‌ها و موانع برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق گفتگو با عباس عبدی: مسئولان دولتی از ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس غیرانتفاعی منع شوند/ تمام جامعه از نابرابری آموزشی ضربه شدید می‌خورد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی تأمین اجتماعی تامین اجتماعی سازمان تأمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری

دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری در هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در هفته جاری دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری با حضور اعضای کانون عالی بازنشستگان و مدیران سازمان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد.

پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد که نشست این هفته احتمالاً آخرین جلسه رایزنی در مورد افزایش حقوق بازنشستگان خواهد بود و احتمال دارد تصمیمات تا آخر هفته قطعی و نهایی شود.

هفته گذشته نشستی در همین رابطه با حضور فعالان صنفی بازنشستگان و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان او برگزار شد که نتیجه‌ای در پی نداشت؛ بازنشستگان خواستار اجرای ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی و افزایش حقوق براساس هزینه‌های زندگی هستند.

دیگر خبرها

  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • میانگین سن بازنشستگی در ایران به کمتر از ۴۰ سال رسید! | افزایش تقاضاهای کذب برای بازنشستگی مشاغل سخت و زیان‌آور