Web Analytics Made Easy - Statcounter



داوری بازی حساس استقلال و سپاهان در جام حذفی به موعود بنیادی فر سپرده شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته داوران موعود بنیادی فر دیدار دو تیم استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان از معوقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را قضاوت می کند.

همچنین قضاوت بازی دو تیم شهرخودرو با استقلال تهران از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال که روز پنجشنبه ۱۶ مردادماه برگزار می شود، با اعلام کمیته داوران به سید وحید کاظمی سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این قرار بود بنیادی فر داور بازی شهر خودرو و استقلال باشد و کاظمی داور بازی حذفی استقلال و سپاهان اما کمیته داوران این دو داور را جا به جا کرد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت عجیب در بازی استقلال؛ به‌خودت چند می‌دهی؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، از جمله نکات چشمگیر بازی استقلال و شمس‌آذر، نوع قضاوت وحید کاظمی بود. شاید به جرأت بتوان گفت قضاوتی از این بدتر برای یک بازی مهم نمی‌توانست وجود داشته باشد.

کاظمی نیمه اول یک خطای هند عجیب پشت محوطه جریمه شمس‌آذر گرفت که با مشورت کمکش آن را رد کرد، بعد یک پنالتی برای استقلال اعلام کرد که حرف‌وحدیث‌های زیادی داشت، بعد خطای دیگری که این‌بار واضح به‌نظر می‌رسید را برای این تیم پنالتی نگرفت و نهایتا با نادیده گرفتن شیطنت مهاجم استقلال هنگام شروع بازی از مقابل دروازه شمس‌آذر، نزدیک بود باعث باز شدن دروازه تیم قزوینی شود.

تصمیم عجیب او در این صحنه حسابی بازیکنان شمس‌آذر را خشمگین کرد و باعث شد گلر آنها هم یک کارت زرد بگیرد. پرسش اینجاست که کاظمی واقعا به‌خودش بابت این قضاوت چه نمره‌ای می‌دهد؟

کد خبر 845927 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • قضاوت عجیب در بازی استقلال؛ به‌خودت چند می‌دهی؟