Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@17:55:31 GMT

عزاداری محرم را متفاوت از گذشته برگزار کنیم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۱۷۴۷

عزاداری محرم را متفاوت از گذشته برگزار کنیم

قزوین- جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت:باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم سلامت سوگواران را تضمین کنیم، درواقع در این ایام تضمین سلامت عزاداران و مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مدیران استان است.

به گزارش قدس آنلاین،جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت:باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم سلامت سوگواران را تضمین کنیم، درواقع در این ایام تضمین سلامت عزاداران و مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مدیران استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوچهر حبیبی اظهار کرد: بنابراین همه موظف‌اند به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهمیت دهند و آن را دقیقاً اجرا کنند، همچنین تهیه ماسک و مواد ضدعفونی برای عزاداران از الزامات دیگری است که باید رعایت شود تا سلامت شهروندان به خطر نیفتد.

وی تأکید کرد: در حل حاضر مجموعاً وضعیت استان قزوین زرد است، اما شهرهای قزوین و تاکستان در حالت بحرانی و قرمز قرار دارند .

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عزاداری محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش خدمات بهداشتی سطح یک در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اسدالله احمدی در گفتگوی خبری سیما با اشاره به شعار محوری امسال با نام سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، گفت: براساس برنامه ریزی، امسال خدمات بهداشتی سطح یک در کیش توسعه خواهد یافت.

وی گفت: سلامت خانواده، فرزندآوری، مراقبت زنان و کودکان از مهمترین سرفصل‌های خدمات بهداشتی سطح یک است.

رئیس مرکز بهداشت کیش، گفت: براساس برنامه ریزی در سال گذشته جامعه آماری هفتاد درصد کل جمعیت بالای ۱۸ سال در کیش پایش شد و موفق شدیم به ۷۰ درصد جامعه هدف دست پیدا کنیم.

اسدالله احمدی گفت: پارسال در بررسی و پایش افراد بالای ۱۸ سال در کیش حدود سیصد نفر با فشار خون قطعی و ۱۵۶ نفر دارای دیابت قطعی شناسایی شدند.

وی گفت: این طرح با هدف به صدا در آوردن زنگ خطر برای ساکنان نسبت به آگاهی از وضعیت سلامتی خود و آغاز مراقبت‌ها و درمان برای افراد دارای فشار خون و دیابت برگزار شد.

احمدی گفت: با توجه به تشکیل پرونده برای نفرات جامعه آماری طرح، مراقبت‌های دوره‌ای و انجام آزمایش‌های جدید و دوره درمان افراد درحال اجراست.

رئیس مرکز بهداشت کیش در خصوص اقدامات مقابله با پشه آئدس در کیش، گفت: این پشه در دمای بین ۱۸ تا ۲۵ درجه سانتی گراد فعالیت می‌کند و با توجه به گرم شدن هوا در جزیره کیش از فعالیت پشه آئدس کاسته می‌شود.

احمدی با بیان اینکه وفور پشه‌های آئدس در کیش، کاهش پیدا کرده است، گفت: با توجه به وفور پشه آئدس در سال گذشته و براساس تخم گذاری‌های انجام شده، امسال در مهر و آبان شاهد وفور بیشتر پشه آئدس نسبت به سال گذشته خواهیم بود.

وی گفت: شناسایی و اصلاح زیستگاه‌های لارو پشه آئدس و از بین بردن لارو‌ها و رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم می‌تواند در کاهش این پشه موثر باشد.

رئیس مرکز بهداشت گفت: نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای مقابله با پشه آئدس هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • مردمی سازی سلامت در مهریز
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان
  • برنامه سلامت خانواده در ۵ شهر استان اجرا می‌شود.
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • گسترش خدمات بهداشتی سطح یک در کیش